Dit is de flagshipstore van Nordstrom in New York | Drama: de Amerikaanse shoppingmall lijkt ten dode opgeschreven. Nu het goede nieuws. Er is een nieuw soort mall in opkomst, vól beleving, waar retail en entertainment elkaar ontmoeten. Het meest succesvolle voorbeeld is The Grove in Los Angeles dat anno 2019 meer bezoekers trekt dan Disneyland. Een portret van de geestelijk vader. |
| Dat mag je met recht een flagshipstore noemen: bijna 30 duizend vierkante meter aan retailruimte, verdeeld over zeven verdiepingen. De Amerikaanse keten van luxe warenhuizen Nordstrom gaat deze donderdag van start in New York, op de hoek van West 57sth Street en Broadway. |
| Benieuwd naar Albert Heijns plannen met kassaloze winkels? Wil je weten hoe Picnic transformeert naar een AI-first retailer? En wat betekent de komst van de data-economie voor retailers? What’s Next in Retail Tech reikt je talloze handvatten aan om je technologisch klaar te stomen voor de dag van morgen. Check hier het programma. |
| Fear Of Missing Out, oftewel FOMO: ook de consument heeft er soms last van. Retailers kunnen FOMO voor zich laten werken met de juiste marketingstrategieën. Hoe? Dat zie je in deze infographic. |
| Sinds 25 september is de grootste Samsung ledwall van de Benelux een feit. Het Brusselse shoppingcenter City2 pronkt voortaan met een imposante led-opstelling van maar liefst 44 m2. Deze mooie installatie is de kers op de taart voor City2 na achttien maanden intense verbouwingen. |
| We ervaren allemaal dat het huidige consumentenlandschap complexer is dan ooit. Als bedrijfmoet u weten hoe u de consumenten in het middelpunt kunt plaatsen, en hoe u aan de talloze verwachtingen kunt voldoen. Maar ook hoe u deze kan overtreffen, of kunt anticiperen. |
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden. |