Ticketmaster misbruikt coronaregeling wanneer klanten geld terugvragen
Indien dit bericht niet goed overkomt, klik dan hier. |
|
|
| Medewerker Shell krijgt meer korting op zorgverzekering dan thuiszorgmedewerker |
|
|
|
Miljoenen mensen zijn deze maand aan het kijken of ze gaan overstappen van zorgverzekering. Vaak krijg je via bijvoorbeeld je werkgever of patiëntenvereniging extra kortingen. Maar wat zijn die kortingen waard? Kassa kwam erachter dat medewerkers van Shell en DSM veel meer korting ontvangen dan mensen die bijvoorbeeld in de thuiszorg werken. |
|
|
Ticketmaster misbruikt coronaregeling wanneer klanten geld terugvragen |
|
|
|
Vanwege de coronacrisis werden concerten, festivals en andere evenementen de afgelopen maanden massaal geannuleerd. Dat is natuurlijk voor niemand leuk. Maar wat gebeurt er daarna als je je geld voor je gekochte tickets terug wil? De regels zijn duidelijk, maar of ze worden nageleefd is een tweede. |
|
|
|
|
|
Gebrek aan tolken in de zorg |
|
|
|
Je woont in Nederland, je bent ziek, je moet naar een arts maar spreekt de taal niet of heel gebrekkig. De dokter begrijpt niet wat je bedoelt en je klacht wordt erger. Als je de Nederlandse taal niet machtig bent, kan een medisch gesprek lastig zijn. Het is dan handig om een tolk in te schakelen, maar de overheid is gestopt met gratis tolken in de zorg en dat zorgt voor problemen. |
|
|
|
|
|
Europees geld en extra donaties voor Voedselbank Groningen na uitzending Kassa |
|
|
|
Europese miljoenen die in Brussel ongebruikt op de plank lagen zijn na een uitzending van Kassa toch door de Nederlandse regering aangevraagd. Ook is het tekort aan verse producten bij voedselbank Groningen voorlopig opgelost. |
|
|
|
|
|
Foodwatch maakt winnaar Gouden Windei 2020 bekend |
|
|
|
Een maand geleden maakte voedselwaakhond Foodwatch de vijf genomineerden voor hun Gouden Windei verkiezing bekend. De jaarlijkse prijs waar je als consument op kunt stemmen, voor het product dat volgens Foodwatch minder eerlijk, duurzaam óf gezond is dan je misschien zou denken. En de grote vraag is natuurlijk: wie heeft er gewonnen? |
|
|
|
|
|
Belbus: Mobilae krijgt traplift na 14 monteurs niet gerepareerd |
|
|
|
Mevrouw Knevelman-Bijker schaft begin januari 2018 een traplift aan bij het bedrijf Mobilae (voorheen PractiComfort) voor een goede 7925 euro. Vanaf het begin ervaart ze er al problemen mee; van verkeerde onderdelen die nog moeten worden besteld tot een lift die halverwege de trap stil blijft staan. In twee en een half jaar tijd komt er in totaal 14 keer een monteur over de vloer. |
|
|
|
|
| |