Hi **vornaam**,
Contentmarketing is inmiddels flink ingeburgerd, zou je denken. Toch zitten veel organisaties nog vast in het oude patroon van push en zenden. Onnodig, want uit onderzoek blijkt dat mensen content en verhalen via-via veel geloofwaardiger vinden. Nu heb je de beste verhalenvertellers al in huis, dit zijn namelijk je collega’s. Ze kunnen zó veel mensen op een authentieke manier bereiken, maar weten het alleen zelf nog niet. Hoe zorg je ervoor dat je van je collega’s echte ambassadeurs maakt? Start met employee advocacy > ”Employee advocacy is het delen van content met hulp van je collega’s. Je collega’s delen vanuit zichzelf al regelmatig content via social media, maar als een bedrijf medewerkers hierbij helpt, krijgt een contentstrategie vleugels.” Na de Deep dive Employee Advocacy weet je hoe je jouw organisatie klaarmaakt voor employee advocacy. Je doorloopt alle stappen die je moet nemen om te starten of verder uit te bouwen. Je leert hoe je collega’s nu echt enthousiast en vertrouwd maakt met het delen van content. |