De clubs van rood en wit
| Beste John, Feyenoord heeft vanaf komend seizoen een nieuwe Hoofdpartner: MediaMarkt Nederland. Het partnership gaat in op 1 juli 2024 en is afgesloten tot en met 30 juni 2027. De driejarige overeenkomst werd vandaag officieel bekrachtigd in De Kuip, waar de handtekeningen werden gezet tijdens een persconferentie. Het logo van de nieuwe Hoofdpartner is vanaf volgend seizoen te zien op de shirts van het eerste mannenelftal en ook op de trainingskleding voor Europese wedstrijden, shirts van het vrouwenteam en die van de jeugd. Ruud van der Knaap, commercieel directeur van Feyenoord, is verheugd over het partnership: ‘We zijn er trots op dat een grote naam als MediaMarkt zich aan onze club verbindt. Als marktleider in hun branche zijn ze net als Feyenoord een gevestigde naam en zeer ambitieuze partij die nog verder vooruit wil. ‘Let’s go’ luidt niet voor niets hun sportieve en uitdagende motto. Juist dat is precies wat we samen als partners gaan doen. Met de steun van MediaMarkt maakt Feyenoord weer een stap vooruit. |
|
| |