Een DXP is de volgende stap
| Retail Optichannel: het juist kanaal op het juiste moment Waar een omnichannel strategie focust op aanwezigheid op álle kanalen, focust een optichannel strategie zich op de juiste kanalen op het juiste moment. Soms betekent dat in de winkel, tijdens corona betekende dit via de webshop of via marktplaatsen. Dit heeft uiteraard invloed op de interne organisatie en businessmodel. In dit whitepaper Het verschil tussen omni-, multi- en optichannel De verhuiving in de huidige kanalenmix Hoe deze verschuiving de interne organisatie beïnvloed Controle nemen over de huidige en toekomstige kanalen |
| |
| Social Door het algoritme op socialmediaplatforms genereren bedrijfspagina’s weinig bereik. In dit whitepaper leggen we uit hoe je deze beperkingen achter je kunt laten en je het online bereik kunt vergroten. Wie zijn bijvoorbeeld de merkambassadeurs van je organisatie? En waarom zijn zij de sleutel tot succes? |
|
|
| |
| CMS Een persoonlijke digitale ervaring bieden Personalisatie wordt steeds geavanceerder. Om digitale ervaringen persoonlijker te maken, kan je een DXP, of digital experience platform, gebruiken. Hoe dat werkt en hoe merken ze gebruiken, lees je in dit whitepaper. |
|
|
| |
|