24 november 2022
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
SAN
image
Melissa Scholten van Digital Realty: 'Ik erger mij aan supermarktcommercials, vooral rond de Kerst'
Melissa Scholten is Communications Manager bij wereldwijde datacenterprovider Digital Realty, waar zij onder meer verantwoordelijk is voor de brand awareness in Nederland. Voor de rubriek ‘Mijn Marketing’ reageert zij op een aantal steekwoorden.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Noors postbedrijf Posten springt in de bres voor Moeder Aarde
MarketingTribune houdt een lijstje bij met de mooiste of anderszins opvallende kerstcommercials en vult dit bericht steeds aan. Vandaag het statement van het Noorse postbedrijf Posten.
lees verder
twitter facebook linkedin
Waarom SMS nog altijd even relevant is
[advertorial] Toen in december 1992 het eerste sms-bericht werd verzonden, had niemand kunnen voorspellen hoe populair SMS zou worden. In 1993 introduceerde Nokia zijn eerste mobiele telefoon met een sms-functie, maar het bezit van een mobiele telefoon was nog relatief ongebruikelijk. Spoel door naar het volgende decennium en de populariteit van SMS explodeerde, waarbij het gebrek aan volledige toetsenborden op de toenmalige telefoons werd overwonnen met taalkundige innovaties zoals "chattaal".
image
Belisol geeft vakmanschap een gezicht
In een agressieve en steeds verder digitaliserende markt durft Belisol Kozijnen en deuren het aan om met haar nieuwe merkverhaal - 'Liefde voor het vak' - rust en vakmanschap te prediken.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Meerderheid consumenten staat open voor deur- of straatverkoop
Een ruime meerderheid van de consumenten staat ervoor open om door een werver aan de deur of op straat te worden aangesproken met als doel verkoop.
lees verder
twitter facebook linkedin
De vijf bouwstenen van digital marketing strategie
[advertorial] Hoe is een goede digital marketing strategie opgebouwd? Welke onderdelen mogen niet missen? En wat is eigenlijk het verschil tussen 'digital marketing' en 'marketing'. Bart Meerdink, digital strateeg en partner bij Beeckestijn Business School helpt je op weg.
image
Onderzoek: De waarde van aandacht
Tijdens de Mi3-LinkedIn B2B Next Summit in Australië in augustus 2022 werden twee populaire marketingwetten op scherp gezet. Sharp viel over de 60:40-regel van Binet en Field en de discussie laaide op over de waarde van aandacht, waarin ook Mark Ritson en Karen Nelson-Field zich in mengden
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Shortlist Gouden Zaag 2022 bekend
Talent is schaars. Daarom presenteren MarketingTribune, Lode Schaeffer en de Jonge Honden voor het negentiende jaar in successie de ‘Gouden Zaag’ voor aanstormend creatief toptalent. Dit zijn de zes topzagers van 2022, geselecteerd door het Jonge Hondenbestuur.
lees verder
twitter facebook linkedin
"Hokra brengt mens en merk samen met merkactivatie, promotionele artikelen en marketing executie"
[advertorial] Trial stimuleren, verkoop vergroten, NPS scores verhogen, klanten waarderen of een positief merkbeeld creëren. Het zijn slechts enkele vraagstukken waar Hokra voor opdrachtgevers dagelijks aan werkt. Met een goed idee als drijvende kracht en mooie en effectieve merkactivatiecampagnes en promotionele acties als resultaat. "We prikkelen, activeren en regelen. Als het even kan zo duurzaam mogelijk", aldus Hokra-directeur Martin de Winter.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.