AI & Digital Marketing trends & Best Practices 2025 | AI voor Marketing | Innovatie Assessment | Clinic: Customer Experience - van Cult naar Cultuur |
|
|
Event: AI & Digital Marketing trends & Best Practices 2025 |
Tijdens het (online) event op 15 januari neemt Bart Meerdink je mee in de trends uit het AI & Digital Marketing Trendrapport 2025. De trends zijn tot stand gekomen door het analyseren van 100+ digitale strategieën. Aangevuld met internationaal onderzoek en best practices en een 3-tal interviews met experts uit de markt o.a. van Monkeys & Bananas en DPG. Ook laat Bart je zien wat de trends kunnen betekenen voor jouw organisatie of opdrachtgever(s). Het event is te volgen via een live-stream en duurt van 09:30 tot 11:30 uur. |
| |
|
| Nieuwe training: AI voor Marketing |
AI speelt een steeds grotere rol in digital marketing en biedt kansen om campagnes slimmer, sneller en persoonlijker te maken. Daarom is het voor jou als marketeer belangrijk om op de hoogte te blijven van de nieuwste AI-ontwikkelingen. Wie stilstaat, mist die kansen. Beeckestijn Business School biedt nu een driedaagse training waarin je niet alleen een update krijgt van alles wat er speelt op jouw vakgebied maar ook hands-on ervaring opdoet met relevante AI tools. In drie dagen ben je weer helemaal bij en AI savvy op de belangrijkste onderdelen van online marketing. |
|
|
Assessment Innovatiekracht |
De wereld van innovatie verandert in een hoog tempo. We zien dat de nieuwste technologieën niet alleen onze manier van werken transformeren, maar ook hoe we leidinggeven en innoveren. Wil jij weten waar jouw organisatie staat op het gebied van innovatie? Het gratis assessment is speciaal ontwikkeld voor executives, marketeers, projectleiders, product owners, innovatie managers en senior professionals die hun organisatie willen klaarstomen voor de toekomst. Door de korte vragenlijst in te vullen, ontvang je waardevolle feedback over de innovatiekracht van jouw bedrijf. |
| |
|
| Clinic: Customer Experience - van Cult naar Cultuur |
Het werken aan klantbeleving (CX) is gemeengoed binnen Nederlandse organisaties. Maar helaas leveren veel van de CX-initiatieven niet de gewenste resultaten op, minder dan de helft is succesvol. Hoe zorg je dat CX wel het gewenste resultaat oplevert? Jean-Pierre en Eric de Haan behandelen tijdens de online clinic op 11 december om 09:30 tot 11:30 uur de succesfactoren om van CX een organisatiecultuur en een organisatiecompetentie te maken via effectief verandermanagement. |
|
|
Agenda met events & clinics |
|
|
|
Leusderend 30 ⢠Leusden, Utrecht 3832 RC ⢠Nederland ⢠Klik hier om uit te schrijven.
