| Waar de een bij de sloop van een gebouw alleen maar afval ziet, ziet Linda Post pareltjes. Al jaren verzamelt ze oude materialen, van een kozijn met afgebladderde verf tot ruwhouten deuren. “Ooit heeft iemand hier veel liefde of juist gevloek in gestoken, denk ik dan”, zegt de Rotterdamse. “Dat is toch prachtig?” |
| De Belgische elektronicaketen Auva heeft als eerst in Europa een robot op de winkelvloer die het personeel assisteert. De zogeheten Cruzr begroet klanten, beschikt onder meer over een shopping guide en toont dynamische promoties aan klanten. Bekijk in deze video hoe de Cruzr werkt. |
| Laat je op 12 september in Amersfoort inspireren op het Retail & Brands Festival. Op de line-up vind je onder meer Apple, Google, HEMA, Marley Spoon, RUMAG, NA-KD en Alain Sylvain. |
| Buitenlandse expansie: het lijkt het grotere doel van zo’n beetje bijna elke ambitieuze retailer. Eerst de focus op eigen land en daarna kijken hoe zo weloverwogen mogelijk de landgrenzen over te steken, lijkt bij vele de gedachte. De infographic van StoreTraffic geeft een aantal inzichten over internationale uitbreiding. |
| Marketplaces worden veel gebruikt in de e-commerce. De meeste consumenten beginnen hun online zoektocht naar een product op marketplaces. De helft van de online B2C (Business-to-consumer) omzet komt van marketplaces. Forrester voorspelt dat dit aandeel in 2022 kan groeien tot 66% als de huidige groeitrends zo doorgaan. Hier zijn wat tips om jouw marketplace verkoop te verbeteren. |
| Een nieuwe fase van technologische innovatie is ingegaan voor retailers en merken met intelligente automatisering als uitgangspunt. |
What's Next in Retail Tech 5 november 2019 RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden. |