Meer omzet voor Volvo CE in 2019
| Minder emissies is hét gesprek in Hardenberg | De markt voor bouwmachines is volop in beweging. Op de Infra Relatiedagen in Hardenberg komen de werelden van de aannemerij en de machinehandel samen, méér dan op andere beurzen. Op de beursvloer vijf hallen vol netwerkende bouwers en twee hallen met machines. Waren de machinehallen eerder gevuld met vooral machinisten en machine-minded aannemers, nu gaat het materieel plots iedereen aan. Want nu emissie onder het vergrootglas ligt, liggen de bouwmachines dat plots ook. | |
| |
|
Meer omzet voor Volvo CE in 2019 | Volvo Construction Equipment kijkt terug op een goed jaar. In 2019 steeg de omzet met 5% ten opzichte van het jaar daarvoor, ondanks een lichte verkoopdip in het laatste kwartaal. | |
|
| (advertorial) | Whitepaper: Vijf keer slimmer werken in de (wegen)bouw | Door slimmer te werken in de (wegen)bouw heb je als bedrijf meer grip en controle op processen en kun je verrassingen en faalkosten voorkomen. Werkomgevingen worden er veiliger door en je footprint neemt verder af. Hoe pak je dat aan? | |
|
| Overname Cramo is rond: familiebedrijf Boels een van de grootste verhuurders in Europa | Met ingang van donderdag 6 februari 2020 komt Cramo officieel in handen van Boels Rental. De Nederlandse verhuurder wordt hiermee een van de grootste spelers op de Europese markt. ‘Dit betekent dat ons bedrijf twee keer zo groot is geworden’, zegt algemeen directeur Pierre Boels. | |
|
| Soma College kiest voor Ljungby Maskin L11 | Het Soma College heeft een nieuwe wiellader in gebruik genomen. Geen Werklust dit keer, maar een Ljungby Maskin L11. Daarmee blijft het Soma wel trouw aan Werklust als leverancier. | |
|
| Strengere regels aanpikkelateurs in aantocht: ‘Wekelijks valt er een last naar beneden’ | Aanpikkelateurs moeten binnenkort kunnen aantonen dat ze verstand van zaken hebben. Mogelijk nog in 2020 wordt een certificaat verplicht. Aanleiding is een dodelijk ongeval in Den Haag. ‘Een kraanmachinist heeft gewoon iemand met verstand van zaken bij de haak nodig.’ | |
|
| |
|
|