Belbus: KLM maakt nattevingerwerk van vluchtprijs
Indien dit bericht niet goed overkomt, klik dan hier. |
|
|
| Minderjarige schaft zonder problemen machetes en kruisbogen aan |
|
|
|
Dumpshops overtreden de wet door gevaarlijke wapens, zoals machetes, zwaarden en kruisbogen te verkopen aan minderjarige jongeren. Bij vijf van de acht bezochte dumpshops konden minderjarigen deze wapens zonder problemen aanschaffen. In één geval werd er naar een legitimatiebewijs gevraagd, maar kreeg de 17-jarige het wapen alsnog mee. Bij de overige dumpshops werd helemaal niet om legitimatie gevraagd. Dit blijkt uit onderzoek van Kassa. |
|
|
Houden influencers zich aan de online reclameregels? |
|
|
|
Net zoals voor reclame op tv zijn er regels voor influencers die reclame maken in online video’s, zoals via Instagram of Youtube. Zo moet het voor de kijker altijd duidelijk zijn als er sprake is van een betaalde samenwerking tussen een merk en de influencer. Er zijn verschillende manieren waarop dit kenbaar gemaakt kan worden. Kassa nam verschillende video-uitingen van een aantal grote influencers onder de loep, en hieruit blijkt dat niet iedereen zich aan die regels houdt... |
|
|
|
|
|
'Slimme horloges' delen ook medische data met derden |
Slimme horloges zijn populair, vooral bij mensen die hun fitness willen verbeteren. Waar blijven de gezondheidsgegevens die gebruikers van de 'wearables' delen met de makers? |
|
Belbus: KLM maakt nattevingerwerk van vluchtprijs |
Jay boekt bij KLM een retourtje Bangkok-Amsterdam voor zijn vrouw voor een bedrag van 569 euro. Tot zijn grote schrik en verbazing ziet hij dat er maar liefst 830 euro is afgeschreven. |
|
Prijspakker: nitril wegwerphandschoen van Action |
De Prijspakker van deze week is de nitrile wegwerphandschoen van de Action. Voorheen was een doos van 100 stuks 3,99 euro. Nu kost deze 10 euro. Een prijsverhoging van 150%! |
|
|
|
|
| |