Ministerie beantwoordt Kamervragen cookies

7 jaren geleden


Text only:

DDMA | Lees on-line | Voeg toe aan adresboek | Afmelden | Doorsturen
Privacy
Ministerie beantwoordt Kamervragen cookies: tweede ronde
De Tweede Kamer heeft voor een tweede keer schriftelijke vragen beantwoord aan de Eerste Kamer over de gewijzigde Telecomwet en meer specifiek: cookies. 
Op de website van DDMA lichten wij de belangrijkste antwoorden voor u uit. Tevens kunt u hier alle Kamervragen nogmaals bekijken. 
Delen
Cookies Kamervragen >
Commissies
DDMA uitgebreid met commissie Search
   
DDMA is uitgebreid met een nieuwe commissie; commissie Search. De doelstellingen van de commissie Search zijn gericht op het vergroten van de kennis over search, onder DDMA leden, de branche, het onderwijs en ieder ander vakgebied waar zoekmachinemarketing een rol speelt. Het totaal aantal DDMA commissies komt hiermee op 21, waarin zo’n 300 leden actief zijn.
De commissie introduceert o.a. de â€˜Searchmarketing Vraagbaak’ waar branchegenoten vragen kunnen stellen op het gebied van zoekmachinemarketing. 
Delen
Bekijk de doelstellingen van de commissie >
Telemarketing
Verslag Meet & Greet OPTA
Op 19 januari 2012 organiseerde OPTA in samenwerking met DDMA een voorlichtingsbijeenkomst voor de branche om nadere uitleg te geven over haar recent gepubliceerde Standpunt Telemarketing 2011. Daarnaast was er gelegenheid voor deze marktpartijen om hun vragen rechtstreeks aan OPTA te stellen.
Op de website van DDMA kunt u terecht voor een uitgebreid verslag van deze bijzondere bijeenkomst. 
Delen
Bekijk het volledige verslag >
Onderzoek
Folder goed voor 29% van de omzet van retailers
De reclamefolder blijkt een lucratief medium voor retailers. Fabrikanten dragen honderden miljoenen euro’s bij in de kosten. Ze leggen serieuze bedragen neer voor een gunstige positie tussen de weekaanbiedingen in hun folders. In de sectoren supermarkten en drogisterijen slaagt 63% van de retailers erin om fabrikanten te laten bijdragen in de kosten van hun folders. Omgerekend komt dit voor leveranciers van supermarkten neer op 550 miljoen euro en voor leveranciers van drogisterijen op 90 miljoen euro.
Deze cijfers zijn afkomstig uit de publicatie ‘De economie van de huis-aan-huisfolder’ die DM en CRM expert Ed Peelen heeft samengesteld op initiatief van de DM Council.
Delen
Bekijk de onderzoeksresultaten >
Real Time Marketing
Verslag DDMA iLounge Real Time Marketing in de praktijk
Real time marketing biedt adverteerders een enorme kans de respons te verhogen en meer inzicht te krijgen in de bewegingen van potentiële klanten. Maar hoe pak je dit het beste aan?
Woensdag 15 februari 2012 gaven drie professionals (Facebook, Tripolis Solutions en BannerConnect) onder leiding van moderator Bas van den Beld, hun tips en deelden hun ervaringen over real time marketing tijdens een uitverkochte DDMA iLounge in Lab111. De iLounge werd georganiseerd door de DDMA commissie iMarketing.
Delen
Lees het
iLounge verslag >

Kennis
Dialogue Challenge Learnings
Voor de vierde keer organiseert de DDMA dit jaar de Dialogue Challenge, een stoomcursus dialoogmarketing voor marketeers in wedstrijdvorm waarbij ieder aspect van dialoogmarketing de revue passeert.
De opgedane kennis van de cursisten delen wij graag met onze achterban. Iedere week vragen wij drie cursisten hun belangrijkste learnings van die week te omschrijven. Lees nu alle learnings van de Dialogue Challenge 2012 op de DDMA website.  
Delen
Lees nu alle verslagen >
Events
DDMA EMAIL SUMMIT 2012
Benieuwd naar de laatste (inter)nationale ontwikkelingen op het gebied van e-mail? Blok dan alvast dinsdag 19 juni 2012 van 14.00 uur tot 20.00 uur in je agenda voor de DDMA EMAIL SUMMIT 2012 (voorheen Sexy E-mail). Verwacht inspirerende praktijkcases en toonaangevende sprekers op het gebied van e-mailmarketing. Tevens zal op de DDMA E-MAIL SUMMIT 2012 de E-mail M/V van het jaar Award worden uitgereikt.
Binnenkort wordt het programma, locatie en de mogelijkheid voor het nomineren van E-mail M/V van het jaar bekend gemaakt op de website van DDMA. Houd deze dan ook goed in de gaten.  
Emerce eRetail
Op 8 maart 2012 zal in het Spant! te Bussum het kwalitatieve e-commerce congres voor de grotere retailers, merken en pure players. Een uitgebreid programma met sessies over de laatste trends en ontwikkelingen en praktijkcases van onder andere HEMA, V&D, wehkamp, Purdey, Bruna en Albelli.
B2B Marketing Formum
Kom ook naar het B2B Marketing Forum op 20 maart 2012 voor nieuwe marketinginzichten en inspiratie met onder meer topsprekers zoals Scott Stratten en Steven van Belleghem, 1:1 coaching, interactieve workshops en meer. Schrijf je nu in!
DDMA-leden ontvangen 10% korting (code: DDMA100)
 
Lees verder >
 
Lees verder >
 
Digital Marketing Live!
Op Digital Marketing Live! op 21 en 22 maart a.s.  kun je op diverse manieren het nieuwste op het gebied van online marketing, - advertising en interactive media volgen. Geen stands, maar gewoon goede kwalitatieve inhoud, dat is het DNA van dit event. Twee dagen in het teken van tactics, best practices, informatie uit cases en het opdoen van contacten.
Profiteer van 250,- euro korting voor DDMA leden op de Emerce Business Course in Silicon Valley
Laat u inspireren tijdens de Emerce Business Course (2-6 april 2012) in Silicon Valley: een week lange onderdompeling in actuele online trends, ontwikkelingen, businessmodellen en discussies met Silicon Valley veterans.
 
Lees verder >
 
Lees verder >
 
Inhoud
>
Ministerie beantwoordt Kamervragen cookies: tweede ronde
>
DDMA uitgebreid met commissie Serach
>
Verslag Meet & Greet OPTA
>
Folder goed voor 29% van de omzet van retailers
>
Verslag DDMA iLounge Real Time Marketing in de praktijk
>
Dialogue Challenge Learnings
>
DDMA E-MAIL SUMMIT 2012
Contact
W.G. Plein 507/508
1054 SJ Amsterdam
Routebeschrijving - pdf
T 020 - 4528413
F 020 - 4528395
E info@ddma.nl
Blogs
Volg ons
 
 
Wat is DDMA
DDMA is de branchevereniging voor dialoogmarketing en omvat alle vormen van directe communicatie; van social marketing tot direct mail. DDMA biedt deskundige en praktische kennis over datadriven marketing. Als service aan onze leden (opdrachtgevers & dienstverleners), als gesprekspartner van Den Haag en Brussel en als promotor van kwaliteit in de sector.
 
Delen
Visie DDMA >
Wat doet DDMA
Leden
Wat doet DDMA?
Voordelen lidmaatschap
Privacy Waarborg
 
 
DDMA | Reageren | Doorsturen | Uw gegevens | Aanmelden | Afmelden
U ontvangt deze e-mail op het volgende adres: Nnewsletter@newslettercollector.com

Ddma.nl

Categorieën: Overige | Diversen
Leeftijd: 19 t/m 30 jaar 31 t/m 64 jaar 65 jaar en ouder

Deel deze nieuwsbrief op

© 2019