7 augustus 2018
Online versie
MarketingTribune
Marketing en Technolgy
image
Champagnehuis Moët & Chandon opent pop-up hotel
Onder het motto 'Explore the world of Moët & Chandon' opent het Franse champagnemerk binnenkort een pop-up verblijfplaats in een kasteel. Wie wilt mag er logeren en uitgebreid proeven, al hangt daar wel een prijskaartje aan.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
De zomer van Jeroen van Iersel (JC Arena): 'Onze afdeling rondleidingen draait overuren'
Nieuw op MarketingTribune: De zomer van. Hoe beleeft Jeroen van Iersel, marketing manager bij Johan Cruijff Arena, de zomer? Hoe bereikt hij -nu de mussen van het dak vallen- toch de consument? En gaat hij nog op vakantie?
lees verder
twitter facebook linkedin
Influencer Marketing in beweging
[advertorial] Wat zijn de nieuwe trends binnen: wat is bijvoorbeeld de rol van livestreams binnen Influencer marketing, hoe gebruik je inzichten vanuit data en moet je voor je merk macro- of juist micro influencers inzetten? Ziggo, Kirsten Jassies, Made.com en Suzanne de Bakker vertellen je hier alles over op het Influencer Marketing Event op 11 september.
image
Disney sluit sales-deal met BrandDeli
BrandDeli zal vanaf oktober de exclusieve adsales-partner zijn van Disney in de Nederlandse markt. Naast Disney vertegenwoordigt BrandDeli ook de kidsplatforms Nickelodeon en Momio.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Lichte groei tv-reclame
De tv-reclamemarkt was in de eerste helft van 2018 goed voor 392 miljoen euro, een stijging van 3 procent vergeleken een jaar eerder. De spotmarkt voor tv en online video is uitgekomen op 350 miljoen euro, een groei van 4 procent. Dit rapporteert Screenforce.
lees verder
twitter facebook linkedin
De drie belangrijkste aspecten voor een sterke merkidentiteit
[advertorial] Succesvol global brandmanagement is een continue balans zoeken tussen lokale wensen en internationale verwachtingen. Het consistent, consequent en constant doorvoeren van je corporate merk is de sleutel tot succes. Wat is de juiste aanpak? En hoe houd je grip en controle op je merkidentiteit? Dit e-book biedt handvatten en praktische tips voor het bouwen van een sterk corporate merk.
image
Bis Publishers presenteert Laurence King
Bis Publishers presenteert zijn nieuwe brochure voor najaar 2018 met daarin ook de eerste Nederlandse vertalingen van de populairste titels van Laurence King Publishing (LKP), gecombineerd met de - voornamelijk - eveneens Nederlandse titels van Bis zelf en Uitgeverij Luster uit België. LKP geeft onder meer design- en advertisingboeken uit, naast kinderboeken en gifts.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Visa verlengt met IOC tot 2032
Visa en het Internationaal Olympisch Comité (IOC) hebben hun samenwerking verlengd tot 2032. Het creditcard-bedrijf blijft ook steun verlenen aan het Internationaal Paralympisch Comité (IPC) en de Paralympische Spelen.
lees verder
twitter facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.
<