Appdate: Zo mikken McDonald's en Balr op Gen-Z Appdate: Zo mikken McDonald's en Balr op Gen-Z McDonald’s heeft samen met kledingmerk Balr een streetwear-collectie ontwikkeld die klanten exclusief kunnen winnen via de McDonald’s app. De actie staat in het teken van het digitale, op Gen Z-gerichte evenement 'X-MASters'. Advertorial Advertorial Service Service In het novembernummer van RetailTrends: Erik-Jan Mares (Zeeman) Ed Bindels (Amac) Open het magazine » La Place komt met vernieuwd restaurantconcept
» Spar sluit negenduizend winkels aan bij Too Good To Go » Amazon 'breekt records' tijdens Black Friday en Cyber Monday
» 'Dronesnelwegen' door slimme infrastructuur dichterbij » Britse winkelketens Debenhams en Topshop op omvallen Events save the date Stores That Wow 2021 - 11 februari Fans Love Brands - 8 april Next Gen Retail in Berlijn - 22 april The Eataly Experience - 3 juni Changemakers in Retail - 10 juni RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom E-mailadres - info@retailtrends.nl Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden. |