Laden...

MT-serie 'Zomer van' van start met Willem-Albert Bol; Scoor Viktor&Rolf bij Hema; Achtung wint KPN pitch

By Marketingtribune.nl received 1 maand geleden

Categorieën: Zakelijke goederen Merk | Branding Media-reclamebureau Zzp | Zelfstandige zonder personeel Marketing Media
Leeftijd: 19 t/m 30 jaar 14 t/m 18 jaar 31 t/m 64 jaar 65 jaar en ouder
  • Html
  • Tekst
Hema verkoopt limited edition Pride t-shirts ontworpen door Viktor en Rolf | Eigen Fabrikaat wint pitch Veilig Verkeer Nederland 18 juli 2019
Online versie
[De zomer van] Willem-Albert Bol: ‘Even analyseren en dan ouderwets de beuk erin’
Terug van weggeweest: de zonnigste rubriek van MarketingTribune. We trappen de reeks af met Willem-Albert Bol, creative director bij de Persgroep. Hoe ziet zijn zomer eruit?
Hema verkoopt limited edition Pride t-shirts ontworpen door Viktor en Rolf
Hema heeft samen met de bekende modeontwerpers Viktor&Rolf, speciaal voor de Pride week een t-shirt ontworpen waar op de boodschap 'liefde is voor iedereen' in regenboogletters staat. Ze vliegen 'as we speak' de winkels uit, hier bestel je de laatste shirts online.
Aegon laat merkoverweging groeien met hulp van SCHAAL+
[advertorial] Financieel dienstverlener Aegon kiest bewust voor een positionering als maatschappelijk betrokken organisatie. De klant wil grip hebben op zijn geldzaken en als toegankelijke professional helpt Aegon ze daarbij. Bijvoorbeeld met het 'Goed met Geld-programma', waarin leuke en leerzame verhalen en video's mensen bewust maken van hoe ze hun geldzaken optimaal kunnen regelen
Eigen Fabrikaat wint pitch Veilig Verkeer Nederland
Na een creatieve pitch tussen drie bureaus heeft Veilig Verkeer Nederland besloten om de campagne, die draait om rustig rijden in je buurt en veiligheid op en om het schoolplein, onder te brengen bij Eigen Fabrikaat.
Intersport kiest Wannahaves als social media partner
Wannahaves is de nieuwe social media partner van Intersport International. Het bureau gaat aan de slag met de social media-strategie van het sportwinkelbedrijf. Ook gaat Wannahaves campagnes ontwikkelen voor de football- en trainingkanalen van Intersport.
Ons koopgedrag en het klimaat
[advertorial] In hoeverre is de NL consument zich bewust van de klimaatverandering? Motivaction deed er onderzoek naar. In deze whitepaper lees je alle resultaten. Is de consument bereid om zijn of haar aankoopgedrag aan te passen? En wat betekent dit concreet voor de fabrikant en retailers?
GS1: incomplete online productinformatie kost business
Staat er op de webshop nauwelijks productinformatie, of klopt de informatie niet? Dat is nagenoeg hetzelfde als ‘niet op voorraad’ hebben. Staat er op de productpagina ‘blauwe bank’, maar staat er een afbeelding van een rode stoel, dan bestelt niemand die.
Achtung wint pitch om nieuwe merkstrategie KPN
KPN wil zijn merkstrategie omgooien en heeft na een pitch gekozen voor bureau Achtung McGarryBowen om dit proces creatief in te vullen. De telecomreus was zes jaar klant bij N=5. Door de gecentreerde focus op het KPN-merk moet de campagne-aanpak anders.
De geheimen van effectieve influencer marketing
[advertorial] Van brand awareness naar conversie. Welk platform past bij jouw merk en hoe bouw je als merk een eigen community op? Bas van Teylingen geeft antwoord op deze vragen en legt uit waarom (organische) content marketing zo belangrijk is en waarom video een essentieel onderdeel moet zijn van jouw marketingstrategie.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.

Deel deze nieuwsbrief op

Laden...

Gerelateerde nieuwsbrieven

© 2019