| De iconische Old Curiosity Shop van Bulgari in Rome heeft sinds kort een nieuwe buurman: The New Curiosity Shop. Nieuwsgierigheid en tegenstellingen staan hier centraal. |
| In de afgelopen decennia waren fysieke winkels het eindpunt in de relatie met consumenten. Marketing en reclame waren het vertrekpunt. Deze rollen zijn volgens Olaf Zwijnenburg en Jos Voss compleet aan het omdraaien. |
| ‘Het Patagonia van de denimindustrie’, zo wordt Nudie Jeans al genoemd. |
| Interactieve spiegels, VR-brillen, spraakassistenten en winkelrobots. Deze infographic laat zien welke technologische snufjes klanten nou echt willen gebruiken, en welke zij eerder als beangstigend zien. |
| Exclusief voor members van RetailTrends: Unilevers theeketen T2 ziet nog volop kansen in de winkelstraat. Waarom zou een out-of-homeconcept à la Starbucks bij thee niet kunnen? |
| De Paris Retail Week 2018, dé vakbeurs die zowel de E-Commerce als de Store/EQUIPMAG-sector bijeenbrengt, vindt plaats van 10 t/m 12 september in hartje Parijs. |
Retail naar 2030, van transactie naar attractie 13 februari 2018
Business Meeting Franchise en Vastgoed 27 maart 2018
E-Delivery Event 28 maart 2018
Hoera voor de Folder! 26 april 2018
Changemakers in Retail 15 mei 2018
Trends & Transities in Retail 19 juni 2018
Retail & Brands Festival 6 september 2018
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
|