17 juli 2018
Online versie
MarketingTribune
Lees verder
image
Na Pieter en Robin pakt Calvé nu uit met Lieke
Iedereen kent de Calvé-commercial met een jonge Pieter van den Hoogenband. Later volgde er eentje met Robin van Persie. Deze week komt er een derde tv-spot in deze reeks, ditmaal met 'Oranje Leeuwin' Lieke Martens, afgelopen jaar gekozen tot beste voetbalster ter wereld.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Vermolen naar Dentsu Aegis Network Benelux en Nederlof naar Vizeum
Per 1 september start Melanie Vermolen als Business Development Director voor Dentsu Aegis Network Benelux. Michael Nederlof volgt haar per direct op als Managing Director van Vizeum Nederland, onderdeel van Dentsu Aegis Network.
lees verder
twitter facebook linkedin
Marketing en Technology event op 6 november. Save the date!
[advertorial] Hoe bouwen we als marketeer een perfecte marketingtechnologie strategie met heldere doelen en rollen? Hoe krijgen we alle technologieën zo afgestemd dat ze elkaar versterken en we de juiste connectie krijgen met de consument op het juiste moment? Laat je tijdens het Marketing & Technology event op 6 november inspireren. Profiteer nu nog van een aantrekkelijke early bird korting!
Een visie op digitale transformatie binnen de financiële dienstverlening
[advertorial] Consumentengedrag en ingrijpende technologische veranderingen dwingen FSI-organisaties een nog nooit beleefde digitale transformatie te ondergaan. In deze white paper biedt Sitecore unieke perspectieven op wat de belangrijkste overwegingen en trends zijn die financiële dienstverleners in het oog moeten houden bij hun technologische investeringen.
image
WeWork schrapt vlees uit de kantine
Flexplek-verhuurbedrijf WeWork met 6000 werknemers schrapt vlees van het menu. Dat betekent dat het in vestigingen van het bedrijf niet meer wordt verkocht Ă©n dat de werknemers geen maaltijden meer mogen declareren waar vlees in zit.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Dept breidt uit met social media & influencer marketing agency
Door zich aan te sluiten bij Dept wil het Duitse Visumate zijn marketingpositie versterken met data en technologie-experts.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
SoGood ontwikkelt restyling Zuivelhoeve
Het verhaal van familiebedrijf Zuivelhoeve begon in 1981 in een oude klompenschuur. Het zuivelmerk wordt nog steeds gemaakt op de boerderij in Twekkelo en verpakt in een transparante emmer. Na onderzoek besloot Zuivelhoeve samen met SoGood het verpakkingsdesign opnieuw onder de loep te nemen.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
[4 vragen aan] Maartje Weijers: 'Ik heb mezelf leren kennen op de dansvloer'
Maartje Weijers (31) maakt zich hard voor de noodzaak van de Pride Amsterdam. Om dit kracht bij te zetten lanceerde ze gisteren namens Boomerang Agency een fun-raiser. Wat moet dat opleveren? En wat heeft ze geleerd van haar tijd als marketeer in het Amsterdamse nachtleven?
lees verder
twitter facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.