1 februari 2024
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Retail Media Day
image
BBP lanceert nieuw event: Retail Media Day op 28 mei
In 2028 groeien de bestedingen aan retailmedia wereldwijd tot naar schatting 161 miljard euro. Retailmedia is ‘the next big thing’ wordt daarom gezegd. Om het kaf van het koren te kunnen scheiden en volledig up to date te komen, lanceren BBP Media-titels MarketingTribune en Twinkle daarom samen '#RMD24': Retail Media Day op 28 mei . Block the date!
lees verder
twitter facebook linkedin
image
[Esprix] 'Gamification en storytelling zijn in deze categorie al tijdje beproefde strategieën'
De inschrijving voor de Esprix 2024 voor de beste cases is weer gestart. Tijd om te starten met ‘Drie vragen aan…’. Dit keer juryvoorzitter Boris Nihom in gesprek met Regina Romeijn, juryvoorzitter van de categorie Business to business & Employee experience.
lees verder
twitter facebook linkedin
Hoe integreer je AI op een slimme manier in jouw agency?
[advertorial] Dat AI niet alle banen zal doen verdwijnen, is duidelijk, maar wat is dan wel de concrete impact op bureaus en hoe kan je als ondernemer voordeel halen uit de technologie? Het staat centraal in aflevering drie van seizoen zes van de podcast Agency Life waarin Raymond Muilwijk (iO) en Frederik De Bosschere (In The Pocket) te gast waren.
image
Rianne van der Sar Head of Communications Snapchat Nederland
Snap Inc., het moederbedrijf van Snapchat, heeft per januari 2024 Rianne van der Sar benoemd tot de nieuwe Head of Communications in Nederland. Van der Sar is verantwoordelijk voor alle communicatie- en PR-activiteiten in Nederland.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Sunweb sponsort onderdeel radioshow Edwin Evers
Sunweb is een van de partners van het nieuwe programma van Edwin Evers op 538. Vanaf vrijdagmiddag 9 februari heeft de reisorganisatie een vast onderdeel in het programma Evers & co.
lees verder
twitter facebook linkedin
Generatieve AI als Onmisbaar Hulpmiddel in Jouw Werkroutine
[advertorial] Ontdek de impact van generatieve AI op marketingbanen en de opkomst van innovatieve toepassingen, waaronder de Humane AI Pin. Leer hoe je je als marketeer kunt onderscheiden met diepgaande kennis en slim gebruik van AI, en vind praktische tips in het Digital Marketing Trendrapport 2024.
image
Sonos van Charly PR naar Ovide Agency
Audiomerk Sonos neemt Ovide Agency in de arm als PR-partner in de Benelux. Na een samenwerking van 11 jaar verruilt Sonos Charly PR (voorheen LVTPR) in Nederland en Progress Communications in België voor een nieuw bureau.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Nestlé lanceert KitKat met volledig traceerbare cacao
Nestlé introduceert de eerste KitKat ‘Breaks for Good’ die gemaakt is met cacaomassa van bonen die verbouwd zijn door de boerengezinnen die deelnemen aan het Income Accelerator programma van Nestlé.
lees verder
twitter facebook linkedin
Nieuw event: Retail Media Day
[advertorial] Op 28 mei 2024 wordt de eerste editie van Retail Media Day gehouden in Media Plaza te Utrecht. Tijdens dit event komen alle soorten media die een rol spelen in de shopping journey van consumenten bij elkaar. Alles wat te maken heeft met oriëntatie, bezoek, aankoop en betaling van producten binnen de retailwereld. Met andere woorden: retailmedia is booming business. Tijd voor verdieping! Bestel nu je ticket en profiteer van een aantrekkelijke korting van 100 euro!
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.