11 december 2017
Online versie
MarketingTribune
image
Boukje Taphoorn nieuwe CMO Bol.com
Bol.com verwelkomt Boukje Taphoorn als nieuwe directeur Marketing (CMO). Met haar start op 1 maart 2018 is de bol.com-directie weer compleet. Boukje Taphoorn (42) neemt de directiefunctie Marketing over van Margaret Versteden die onlangs van directierol is gewisseld en nu directeur Winkels (CCO) bij bol.com is. Als directeur Marketing (CMO) wordt Boukje eindverantwoordelijk voor onder andere marketingcommunicatie en brand management, business development, customer & partner service en bol.com retail media groep.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
[Liveblog] bekendmaking Michelinsterren 2018
In sneeuwwit Amsterdam, locatie De La Mar Theater, presenteert Michelin 11 december 2017 zijn beroemde rode restaurantgids voor het jaar 2018. Waar vallen of verdwijnen de sterren? De collega's van Misset Horeca zijn ter plaatse en volgen alle mutaties op de voet. Via onderstaande liveblog doen ze verslag van de gidspresentatie en de aanloop ernaartoe. Plus alle voorgaande scores uit MarketingTribune en onze kanshebbers op drie sterren voor 2018.
lees verder
twitter facebook linkedin
De bouwstenen van digital marketing leren kennen?
[advertorial] Wil jij weten wat de bouwstenen van digital marketing zijn? Lees hier welke cruciale stappen je moet nemen om je succes en klantervaring te verbeteren. De bouwstenen leggen tegelijkertijd ook de basis voor het adopteren van AI en machine learning in de toekomst. Dit e-book bevat daarnaast relevante casestudies van klanten.
image
Jumbo bezorgt tienduizenden kerstdiners bij eenzame ouderen en armen
Kerstmis vier je samen. Maar helaas is deze traditie niet voor iedereen vanzelfsprekend. 'Veel ouderen voelen zich vaak eenzaam en er zijn gezinnen die het financieel niet op eigen kracht redden', stelt Jumbo.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Mercurs-interview: Eveline Helmink en Marije de Jong over expansie van Happinez
Marije de Jong en Eveline Helmink vormen samen de hoofdredactie van WPG-tijdschrift Happinez, die op het Mercurs-gala meedingt naar de eretitel Magazinemerk van het Jaar. Waarom denken zij dat ze deze prijs gaan winnen? Hoe gaat Happinez extra bereik realiseren en meer geld verdienen met e-commerce?
lees verder
twitter facebook linkedin
Starten met Word Of Mouth Marketing
[advertorial] In dit whitepaper lees je alles wat je als marketeers over referral marketing moet weten. We behandelen de facts en figures, beschrijven de successen die telecomoperator Ben hiermee behaalt en geven in een stappenplan weer wat er komt kijken bij het opzetten van een member-get-member programma.
image
Wat is de Slechtste Slogan van het jaar?
Nederland kan voor de zesde keer op rij de Slechtste Slogan van het jaar kiezen. Lokale bedrijven scoren altijd hoog, maar ditmaal zijn ook verpakkingsbedrijf Smurfit Kappa, de Dierenambulance en de bekende frietbakker Bram Ladage genomineerd. Wat leren deze slogans over het reclamevak?
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Dit zijn de opvallendste Kerst-commercials van 2017
Met kerstmis op komst zetten adverteerders weer alles op alles om de consument voor zich te winnen. Tearjerkers, humor of gewoon klassieke kerstsfeer, het komt allemaal langs. MarketingTribune heeft de meest opvallende kerst-commercials verzameld. Van de regionale supermarkt Jan Linders tot multinational Coca-Cola.
lees verder
twitter facebook linkedin
Vijf technologietrends die de Customer Experience gaan veranderen
[advertorial] De manier waarop wij informatie verzamelen verandert. Consumenten nemen continu materiaal op via meerder kanalen en manieren. Het nut van informatie delen groeit exponentieel en de snelheid waarmee dat gebeurt blijft toenemen. Deze vijf technologietrends beïnvloeden de manier waarop klanten informatie benaderen en communiceren met bedrijven.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door Gracious Studios. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.