5 maart 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Retail Media Day
image
SAN Jaarboek 2024 onderstreept kracht van verbeelding
Tijdens een livestream heeft SAN-voorzitter Marieke Jansen Rentmeester het eerste exemplaar van het SAN Jaarboek 2024 uitgereikt aan schrijver en spreker Kluun. De presentatie vond plaats bij KPN DDX en werd bijgewoond door juryleden, sponsors en relaties van de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN).
lees verder
X facebook linkedin
image
McDonald’s lanceert gepersonaliseerde ‘Fan Favorites’
McDonald’s Nederland zet fans in de schijnwerpers met de nieuwe campagne ‘Fan Favorites’. Voor het eerst krijgen gasten de mogelijkheid om hun ultieme McDonald’s-bestelling samen te stellen via de McDonald’s App. Niet alleen ontvangen zij een gepersonaliseerde mini-campagne en exclusieve korting, maar hun bestelling maakt ook kans om uit te groeien tot dé ultieme favoriet van Nederland.
lees verder
X facebook linkedin
Early Bird tickets NIMA Marketing Day
[advertorial] Koop nu je ticket voor NIMA Marketing Day en ontvang 75 euro Early Bird korting! Op dit event geven maar liefst 70 marketingcollega’s inspirerende en interactieve presentaties. Je kunt je eigen programma samenstellen. Daarnaast zijn er voldoende netwerkmogelijkheden waarin je gelijkgestemde professionals kunt ontmoeten, mee kunt connecten en ideeën mee kunt uitwisselen. Zien we jou op donderdag 12 juni? Koop nu je ticket
image
Ace & Tate zet volgende stap met nieuwe CEO en focus op eyecare
Ace & Tate slaat een nieuwe weg in met Lex van de Vliet als CEO. Oprichter Mark de Lange legt zijn focus voortaan op de creatieve kant van het merk—de kern van wat Ace & Tate onderscheidend maakt. Met deze verschuiving combineert het brillenmerk zijn creatieve roots met een ambitieuze toekomstvisie op optiek en klantbeleving.
lees verder
X facebook linkedin
image
Inschrijving geopend voor EMAS Battle of the Agencies 2025
De inschrijving voor de Battle of the Agencies 2025, onderdeel van de DDMA EMAS Awards, is geopend. In deze bureaucompetitie strijden bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor een opdrachtgever. De uitreiking vindt plaats op 26 juni in Circa Amsterdam.
lees verder
X facebook linkedin
Eerste keynote spreker Retail Media Day is bekend
[advertorial] Met trots kondigen we de eerste keynote spreker van Retail Media Day aan. Ondernemer en retail marketing goeroe Engin Celikbas is Managing Director EMEA van Future Stores en staat bij ons op het hoofdpodium.Future Stores is een nieuw retailconcept dat de werelden van media, retail en digitale performance marketing verenigt. Op donderdag 15 mei vertelt Engin waarom Future Stores een fysiek retailplatform is voor merken die retailmedia willen inzetten om met lichtsnelheid in te spelen op culturele trends en consumenten te raken met relevantie informatie en commerciële boodschappen.
image
Nieuwe campagne Metakids na 'Jelte viert maanden'
Na het indringende succes van de ‘Jelte-campagne’ zet Metakids een volgende stap in de strijd tegen metabole ziekten. De organisatie lanceert deze maand een vervolgcampagne met als doel structurele donateurs te werven en daarmee levensreddend onderzoek te financieren.
lees verder
X facebook linkedin
image
Moët & Chandon en Pharrell Williams lanceren een Limited Edition
Moët & Chandon, champagnemerk sinds 1743, kondigt een samenwerking aan met Pharrell Williams, die als Amerikaanse singer/songwriter ruim 10 miljard muziekstreams op zijn naam heeft staan en daarnaast creative director voor Louis Vuitton menswear is.
lees verder
X facebook linkedin
Mis het Branded Content Event niet
[advertorial] Ben jij klaar om de nieuwste trends en ontwikkelingen in contentmarketing en branded content partnerships te ontdekken? Dan wil je het Branded Content Event op dinsdag 8 april niet missen! Laat je inspireren door succesvolle cases, ontdek de kracht van innovatieve samenwerkingen en leer hoe je relevant blijft in een continu veranderend medialandschap. Je ontvangt nu 50 euro korting op je ticket. Bestel dus snel je ticket!
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.