In haar recente rapport 'Betalingsstrategie 2018-2021' heeft De Nederlandsche Bank de beschikbaarheid benadrukt van deposito- en opnamepunten in Nederland, voor zowel klanten als retailers.

 
Image
 
 

Terwijl het aantal geldautomaten en bankfilialen afneemt, benadrukt De Nederlandsche Bank hoe moeilijk dat kan zijn voor consumenten en winkeliers, die vaak kilometers moeten afleggen om geld te storten of op te nemen. 

 

Om dergelijke 'bankloze gebieden' te voorkomen, wil De Nederlandsche Bank initiatieven stimuleren die zorgen voor de beschikbaarheid van voldoende en veilige gelddeposito's en opnamepunten.

 

Dankzij een van haar nieuwste recyclingoplossingen, verzekert GLORY dat retailers hun geld veilig kunnen storten in hun winkels, terwijl klanten geld kunnen opnemen tijdens het winkelen.

 

Deze nieuwe GLORY CASHINFINITY-recyclingoplossing, geïnstalleerd op het Point of Sales, heeft namelijk een veiligheidsfunctie en een cassette voor het isoleren van gedetecteerde, verdachte bankbiljetten.

 

Zo kunnen retailers* hun klanten een extra service bieden door retailbankdiensten aan te bieden (ATM-functie/geldopname). Deze oplossing voor contantenrecyclage helpt retailers hun contant geld efficiënter te beheren, zodat ze minder tijd kwijt zijn aan het tellen of bankbezoek om het te storten.

 

*afhankelijk van een partnership met een bank.   

                                                           

Ontdek hoe Glory wereldwijd duizenden bedrijven helpt bij het verbeteren en beveiligen van hun contante processen.

 
 
Facebook
 
Twitter
 
YouTube
 
LinkedIn
 

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.