12 juni 2023
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
PostNL
image
Unilevers Vegetarische Slager lanceert nieuwe vegan bacon
De gepatenteerde vettechnologie maakt het nieuwe vegan spek extra bijzonder, melden de makers. 'Because everyting is better with bacon', post Hanneke Faber, president Nutrition bij Unilever al enthousiast over NoBacon 2.0.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
LinkedIn-rapport: AI bezig aan opmars in B2B-marketing
Na een uitdagend jaar keert het optimisme terug in de B2B-marketingsector: bijna tweederde (65%) van de B2B-marketingleiders verwacht dat de marketingbudgetten komend jaar zullen stijgen.
lees verder
twitter facebook linkedin
Inschrijvingen Grand Prix Content Marketing geopend!
[advertorial] De Grand Prix Content Marketing zijn er weer, al meer dan 10 jaar dé vakprijzen voor contentmarketing! Doe mee aan deze prestigieuze prijsuitreiking en laat je contentmarketingstrategie schitteren. Win erkenning, leer van inspirerende cases en bouw waardevolle connecties op. Inschrijven kan tot 13 september. Voor meer informatie en inschrijvingen, bezoek onze website. #GPCM2023
image
Joe Public ontwikkelt eerste merkcampagne KiKa
Kika wil zich nog meer als merk manifesteren en is op zoek gegaan naar een emotionele en herkenbare merkbelofte, die de missie duidelijke weergeeft en een breed publiek aanspreekt: ieder kind heeft het volste recht om zorgeloos groot te worden.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Nespresso herkiest Omnicom PR Group (OPRG) voor Corporate en Brand communicatie
Nespresso heeft Omnicom PR Group (OPRG) opnieuw gekozen als Corporate- en Brand communicatieadviesbureau voor de Nederlandse markt. De jarenlange Brand PR-samenwerking wordt hiermee voortgezet én uitgebreid met Corporate communicatie.
lees verder
twitter facebook linkedin
Jubileumeditie CrossBorder Event: 19 september 2023
[advertorial] Het CrossBorder Event bestaat 10 jaar en daar zijn we trots op! Ben jij klaar om de wereld te veroveren? Laat je dan inspireren door dé experts op het gebied van crossborder e-commerce, marketing en leiderschap. Ontdek waarom crossborder e-commerce van levensbelang is als je je afzetmarkt wilt blijven vergroten. Leer hoe je de complexiteit én uitdagingen van internationale expansie binnen jouw organisatie kunt overwinnen. Mis deze kans niet en meld je aan voor het CrossBorder Event op dinsdag 19 september!
image
Leon van Schie nieuwe Head of Marketing Hyundai Motor Netherlands
Hyundai Motor Netherlands heeft met ingang van 1 juli een nieuwe Head of Marketing: Leon van Schie (44). Van Schie volgt Maron Busnel op, die haar carrière elders voortzet.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
[interview] Chef Ramon Beuk en Jennifer Nannings schrijven Soep Goed
Chef-kok Ramon Beuk heeft met Volendamse Jennifer Nannings een bijzonder nieuw kookboek gelanceerd: Soep Goed. Nannings stoorde zich eraan dat ze met haar gezin veel voedsel verspilde. Beuk: 'Goede pannen, een staafmixer, een zeef en een pollepel. Dat is alles wat je nodig hebt.'
lees verder
twitter facebook linkedin
Blijf up-to-date met de nieuwste trends en best practices met het NIMA Marketingfacts Jaarboek 23-24
[advertorial] Met bijdragen van meer dan 30 marketingexperts en actuele inzichten over onderwerpen als data analytics, customer experience en marketing-ethiek, is dit het meest actuele naslagwerk over marketing in Nederland. Of je nu een professional, docent of student bent, dit boek is een onmisbare bron van kennis en inspiratie.
image
Willemsens (Disney): ‘Experimenteer met nieuwe ideeën’
Isabelle Willemsens, Country Director Northern Europe bij Disney, verzorgt tijdens de 7e editie van Nima Marketing Day op donderdag 15 juni in DeFabrique in Utrecht een van de vele sessies. Een korte kennismaking.
lees verder
twitter facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.