Je hoort bij de Emerce tribe. En daarom krijgen jij én je collega gratis toegang tot Emerce Digital Marketing Live! 2025
| Beste **vornaam**, Je hoort bij de Emerce-community. En daarom krijg je gratis* toegang tot Emerce Digital Marketing Live! Maar dat niet alleen: ook voor je collega reserveren we een gratis plek. Nog 341 kaarten beschikbaar Welke collega neem je op 5 juni mee naar de Amsterdamse Beurs van Berlage voor hét digital marketing event van Nederland? Met 100+ top-level experts van merken als Vitaminstore, Philips, Unilever, funda en Zeeman. Topics van nu: GenAI in marketing automation, real-time & predictive AI, platformization, TikTok als zoekmachine en AI-SEO, video shorts, live commerce en meer. Kennis is je sterkste asset Niet budget maakt het verschil, maar de kennis die je hebt en hoe je die inzet. HEMA en Manchester City behalen indrukwekkende resultaten met slimme strategieën en compacte teams. Twee sessies die je marketingblik blijvend veranderen. Verzilver nu je tickets! > *Dit aanbod is persoonlijk. Wil je een collega meenemen? Stuur deze link dan door. |
| |
| Scott van der Winden | HEMA Algoritmen van social platforms plaatsen persoonlijke connecties boven merkcontent en moedigen vooral promoted content aan. Hoe bouwt een klein social team van HEMA dan toch merkliefde op bij een miljoenenpubliek? Vrijwel volledig organisch. Van short-form video’s en humoristische sketches tot snelle inhakers en community-interactie. Mis deze sessie niet. |
|
|
| |
| Thomas Groot | stichd Manchester City Shop: Champions League-performance met een compact marketingteam Snel schakelen, internationaal presteren, fans wereldwijd bedienen, en een partner met torenhoge verwachtingen. Stichd runt de officiële Manchester City Store zonder externe bureaus. Met 0,4 FTE freelancers, gerichte retargeting via onder meer TikTok en duidelijke klantcommunicatie verdubbelde de ROAS en nam het aantal klachten af met achttien procent. |
|
|
| |
|