Hoe blijf je ook in 2019 relevant voor je doelgroep? En hoe maak je de hoge verwachtingen van jouw klant waar? Tijdens Leadgeneration in 1 Day hoor je alles over de nieuwste ontwikkelingen, onmisbare trends en krijg je inzicht in de ‘best practises’ van succesvolle bedrijven. Ontdek hoe jij het maximale uit leadgeneratie kan halen! Leer van inspirerende cases Big data geeft je gratis inzichten in jouw doelgroep, maar hoe zet je een data-driven online customer journey op voor leadgeneratie? En hoe past een verstrekker van arbeidsongeschiktheidsverzekeringen leadgeneratie toe? Een greep uit het programma: Betoveren met disruptive selling en leadgeneratie Patrick Maes (CPi - Commercial Performance Improvement) Digitaal verleiden 'zonder fouten, geen succes' Alexander van Loon (De Amersfoortse - a.s.r.) Hogere lead conversie door alignment sales Carel Storm van 's Gravesande (International SOS) Vergroot jouw verkoopkansen in de bouwwereld met lead management (B2B) Huib Kamps (Schüco) De data-driven customer journey bij leadgeneratie Dyon Metselaar & Frans Appels (Leadscope) Leadgeneration in 1 Day vindt plaats op 19 februari 2019 bij Beeckestijn in Leusden.
|