Bekijk in browser

Hi **vornaam**,

Hoe benut je de digitale ruimte voor het realiseren van bedrijfsgroei? Met welke bewezen effectieve tactieken converteer je high end leads? De gemene deler van organisaties die in het post-pandemische tijdperk groei laten zien, is de snelle adoptie van technologieën en strategieën die klantervaringen verbeteren. 

Bekijk on-demand video’s van leading brands over welke tactieken je verder brengen in conversion.

Emerce Conversion: vandaag release, kijk wanneer je wilt.
✔️ Direct inzicht in de stappen voor het verbeteren van campagnes, landingspagina’s en processen. 
✔️ Praktische lessen in conversieoptimalisatie om meteen te testen en te groeien.
✔️ Video’s van Quantcast, AdCalls, DELA, Omoda, ASICS, Squla, ClickValue en Online Overtuigen.

KIJK VANAF NU WANNEER JE WILT

👇

De rol van programmatic advertising voor high end leads en kostenefficiënte boekingen
Hoe slaag je er in klanten te bedienen met het juiste aanbod op het juiste moment? En wat betekenen deze bevindingen voor je toekomstige online marketingstrategie? Voor Center Parcs hebben wendbaarheid en programmatic advertising het verschil gemaakt om in te spelen op nieuw online klik- en koopgedrag. En op die manier boekingen te stimuleren. 
Bekijk video>

People, Platform, Proces: waardevolle inzichten voor het opzetten van een experiment gedreven cultuur
Welke stappen moet je nemen om te groeien naar een volwassen en echt succesvolle ‘culture of experimentation’? Met welke belemmeringen moet je rekening houden? In deze video geven Maurice Beerthuyzen en Mark de Winter (foto) van ClickValue tips over de opschaling van je CRO.
Bekijk video>

Navigatie met de duim: mobile optimalisatie bij Omoda
Hoe maak je een mobiele website voor schoenen aantrekkelijk in gebruik, in vergelijking met een desktopversie? Welke rol spelen filters, look and feel, navigatie en checkout hierin? Valérie de Saegher vertelt in deze video hoe Omoda door een redesign van de mobiele websites de uitval bij de checkout met 3 tot 5% wist terug te dringen.
Bekijk video>

De onvermoede voordelen van testen
Ellen van Hemert vertelt hoe Greetz van een te-hooi-en-te-gras testcultuur is overgestapt naar een workflow waarin continu testen centraal staat. Hiervoor schakelden ze nieuwe tools in, maakten tijd vrij bij developers en zorgden voor het besef dat nu optimaliseren ook ná corona voor extra omzet zorgt.
Bekijk video>

Emerce Conversion - logo's
Wil je geen mails meer over Emerce Conversion ontvangen? Meld je hier af. | Beheer je profiel.

Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware
Wil jij ook meer halen uit e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.