Bekijk in browser
Hi **vornaam**,

De afgelopen jaren is er een gestage verschuiving geweest naar een heel andere online ervaring, aangedreven door headless, IoT-apparaten, slimme luidsprekers en meer. Consumenten zijn niet alleen meer op zoek naar informatie en communiceren met merken vanaf hun desktops of laptops.

Deze nieuwe manier van digitaal verbruik vereist dat merken een geheel andere set technologieën gebruiken om consumenten digitale ervaringen te bieden. Hoe modern is jouw digital experience strategie?

DIGITAL EXPERIENCE IN 2020: KIJK VERDER DAN JE WEBSITE EN APPS

Deze whitepaper gaat in op de verschuiving van het traditionele website ervaringen naar moderne digitale klantervaringen. De whitepaper gaat in op:

  • De traditionele benadering van digitale experience werkt niet meer.
  • Waarom waardevolle content de winnende strategie is.
  • Waarom klantdata het fundament is van een moderne klantervaring.
  • Marketeers hebben empowerment nodig, developers vrijheid.
  • Een best-of-breed DXP, de sleutel tot succes.


Met vriendelijke groet,


Guido Bruijn

Emerce Knowledgebase

Wil je geen mails meer over de Emerce Whitepapers ontvangen? Meld je hier af. | Beheer je profiel.

Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware
Wil jij ook meer halen uit e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.