Laden...

[onderzoek] Jongere minder gefocust op prijs; Bij-vriendelijke bushaltes; Defensie zet influencers in

By Marketingtribune.nl received 1 maand geleden

Categorieën: Zakelijke goederen Merk | Branding Media-reclamebureau Zzp | Zelfstandige zonder personeel Marketing Media
Leeftijd: 19 t/m 30 jaar 14 t/m 18 jaar 31 t/m 64 jaar 65 jaar en ouder
  • Html
  • Tekst
Groene bushokjes kansrijk voor outdoor-reclame | Topmarketeer Chantall Olthoff managing director van mediabedrijf Chantal Janzen 12 juli 2019
Online versie
Onderzoek MediaTest en WPK: winkelende jongere vindt kwaliteit belangrijker dan prijs
Wayne Parker Kent en MediaTest hebben voor de derde keer gezamenlijk een onderzoek uitgevoerd naar het gedrag en de voorkeuren van Nederlandse Millennials en Generation Z-ers. Wat gebeurt er straks op foodgebied? En waarmee spreekt een retailmarketeer Nederlandse jongeren het meest aan?
Groene bushokjes kansrijk voor outdoor-reclame
Ruim driehonderd bushaltes in Utrecht zijn de afgelopen weken uitgerust met een groen dak van sedum, een soort vetplant die weinig water nodig heeft. Onder het afdak kunnen reizigers plaatsnemen op een zitje van bamboe. Ook outdoor-reclame kan er slim op inspelen.
Maak kennis met de 9 stappen op weg naar personalisering
[advertorial] Stap #1: Stel uw team samen en uw doelen vast. Stap #2: Bepaal de segmentatie van uw doelgroep(en). Stap #3: Breng het traject van de klant in kaart. Leer alle 9 stappen kennen van de weg naar personalisering.
Topmarketeer Chantall Olthoff managing director van mediabedrijf Chantal Janzen
Chantall Olthoff is aangesteld als managing director van &C Media. De ervaren marketeer veroverde een plek in de top-100 van beste marketeers van Nederland en bouwt vanaf deze maand mee aan het contentmerk rondom tv-ster Chantal Janzen.
Defensie maakt YouTube-serie met influencers
Defensie maakt jacht op influencers in de nieuwe YouTube-serie Target. Met deze ‘online manhunt’ hoopt defensie ‘Snappende, Netflix-bingende jongeren' te bereiken. Onder meer Enzo Knol, Royalistiq, Don de Jong en Sophie Milzink worden opgejaagd door verkenners van de 104 JISTARC compagnie.
Ons koopgedrag en het klimaat
[advertorial] In hoeverre is de NL consument zich bewust van de klimaatverandering? Motivaction deed er onderzoek naar. In deze whitepaper lees je alle resultaten. Is de consument bereid om zijn of haar aankoopgedrag aan te passen? En wat betekent dit concreet voor de fabrikant en retailers?
Superdry official supporter van Invictus Games
Superdry wordt een Official Supporter van de Invictus Games die volgend jaar plaatsvinden in Den Haag. Het merk verlengt ook de samenwerking met de Invictus Games Foundation.
'Zonder outstanding content ga je het echt niet redden'
Consumenten zien gemiddeld twee- tot vierduizend mobile ads per dag voorbij komen. Hooguit twee tot drie procent blijft daarbij mentaal hangen. ‘Zonder outstanding content ga je het echt niet redden.’
Grand Prix Content Marketing zoekt jouw contentmarketing case
[advertorial] Behoor jij tot de top van contentmarketing in de Benelux? Meld je dan aan voor de Grand Prix Content Marketing Awards, de prestigieuze prijs in jouw vakgebied! De feestelijke uitreiking op 26 november in Amsterdam geeft jou een kijkje achter de schermen bij projecten van concurrenten. Ervaar hoe creatief en breed het vak is en blijf op de hoogte van de snelle ontwikkelingen binnen contentmarketing.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.

Deel deze nieuwsbrief op

Laden...

Gerelateerde nieuwsbrieven

© 2019