17 januari 2018
Online versie
MarketingTribune
image
Onderzoek: marketeers moeten multichannel beter inrichten
Meer dan de helft van de marketeers kan campagnes 57% effectiever maken door multichannel-campagnes op de juiste manier in te richten. Een van de conclusies uit het nieuwe AdReaction onderzoek van Kantar Millward Brown.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Nieuw jaar, nieuwe klanten, nieuwe business
De bureauwereld is weer ontwaakt uit zijn winterslaap, dus beginnen ook het werk en de nieuwe accounts binnen te stromen. MarketingTribune zet op een rij met welke nieuwe klanten de bureaus aan de slag gaan.
lees verder
twitter facebook linkedin
Hoe data-driven is jouw marketingstrategie?
[advertorial] Het is belangrijk om te begrijpen hoe jouw analytics een bijdrage leveren aan jouw huidige succes en toekomstige vooruitgang. In deze whitepaper vind je handvatten waarmee je kunt inschatten hoe het is gesteld met de 'analytical maturity' van jouw afdeling. Op basis daarvan weet je welke stappen je moet nemen om een volgend niveau te bereiken.
image
RAB experimenteert met vier versies radiospot
De Nederlandse radiostations, verenigd in het Radio Advies Bureau (RAB), geven vervolg aan de branchecampagne ‘Radio raakt’ door te gaan experimenteren met meerdere versies van de radiocommercial. De campagne heeft als doel adverteerders te inspireren om actief en creatief gebruik te maken van het mediumtype radio.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
YoungCapital en Indie maken blingbling-commercial voor Generatie Z
Geld staat centraal in de nieuwe campagne van YoungCapital, het uitzendbureau voor jongeren. De campagne is bedacht door Indie Amsterdam en wederom geregisseerd door Paul Geusebroek, die afgelopen jaar zijn internationale doorbraak beleefde met Superbowl commercials voor onder andere Pokémon, Toyota en Gatorade.
lees verder
twitter facebook linkedin
Hoe de professionals wijn verkopen
[advertorial] Wijnvoordeel.nl geldt al jaren als een zeer vooruitstrevende speler op het gebied van online marketing. Afgelopen jaar consolideerden ze hun toppositie met een aantal opvallende nieuwe moves. Yellowgrape en Copernica zaten aan tafel. Lees hier het verslag van innovatie in actie.
image
Toto nieuwe naamgever van KNVB Beker
Toto, onderdeel van Nederlandse Loterij, is vanaf heden naamgever van de KNVB Beker. De sponsor maakte dit bekend tijdens de presentatie van de bokaal. Tot verlengt zijn partnership met de KNVB tot en met 2022.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Triple breidt design en UX expertise uit door overname
Het in Alkmaar gevestigde tech bedrijf Triple breidt zijn creatieve profiel fors uit met de overname van digital creative agency Beast.io. en opent vandaag zijn nieuwe kantoor in Amsterdam. Volgens creatief directeur Hannes van Raaij wordt door de overname de design en ux expertise van zijn bureau verder uitgebouwd.
lees verder
twitter facebook linkedin
Jaarlijkse PIM trendsessie 2018: 6 februari, Den Bosch
[advertorial] Het enthousiasme waarmee de marketingwereld nieuwe technologieën verwelkomt, heeft als risico dat ze zich verwijdert van waar het echt om gaat; de klant! Het PIM trendrapport geeft inzicht in de menselijke behoeften die de opkomst van technologie drijven. Tijdens deze sessie presenteren wij de highlights uit het rapport en hoor je in één avond wat de belangrijkste kansen en uitdagingen voor 2018 zijn.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door Gracious Studios. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.