21 oktober 2024
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Gratis whitepapers
image
Life Trends-rapport: merkvertrouwen belangrijker
Accenture’s 18e Life Trends-rapport toont aan dat meer dan de helft van de mensen wereldwijd steeds vaker twijfelt aan online content.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Marjolein Denekamp nieuwe CEO Roularta Media Nederland
Marjolein Denekamp (1983) wordt de nieuwe CEO van Roularta Media Nederland (RMN), uitgever van EW (voorheen Elsevier) en magazines als Happinez, Flow, Plus en Truckstar.
lees verder
twitter facebook linkedin
Mensen Maken Merken: bij Opvallers draait alles om persoonlijke interactie
[advertorial] Bij Opvallers draait alles om mensen: zij maken het verschil voor merken. Al 25 jaar zet het bureau uit Eindhoven persoonlijke interactie centraal in haar campagnes, die opvallen én impact hebben. Oprichter Martin Damen en commercieel directeur Renee van der Westen vertellen hoe hun mensen merken tot leven brengen.
image
'Roorda helpt De Nederlandsche Bank bank-run voorkomen'
De Nederlandsche Bank start een nieuwe campagne over Nederlandse Depositogarantie, een regeling die inhoudt dat wanneer je bank failliet gaat, je je geld tot 100.000 euro binnen zeven werkdagen terugkrijgt. 'Wees geen Sjoerd.'
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Adnight kondigt eerste editie aan in Brussel
Een kijkje in de keuken van toonaangevende bureaus, onder die noemer houden sinds enkele jaren Amsterdamse topbureaus open huis: Adnight. Het concept verspreidde zich over andere steden en gaat nu zelfs de grens over: Adnight BXL komt er aan.
lees verder
twitter facebook linkedin
Hyperpersonalisatie vraagt om meer dan technologie alleen
[advertorial] Op het aankomende Congres Contentmarketing & Webredactie zal Peter Hinssen spreken over de toekomst van contentmarketing, met een focus op personalisatie en de rol van AI. In aanloop naar het evenement spraken we met hem over de uitdagingen en kansen voor marketeers die echt impactvolle, gepersonaliseerde content willen leveren.
image
Aldi legt Sint-assortiment vanaf 30 oktober in de winkels
Hoewel de echte Sint pas over drie weken in Nederland aankomt, heeft retailketen Aldi zijn digitale speelgoedfolder al gepubliceerd. Die staat naar eigen zeggen 'vol met kwalitatief goede sinterklaascadeaus voor een verrassend lage prijs'.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
AI-tech innovator Saint van start
Vandaag wordt de start van 'Saint' bekendgemaakt. Saint noemt zich een nieuwe creative tech player: 'door een self-learning, eigen AI-platform genaamd Halo kan Saint sneller, slimmer en nauwkeuriger werken.' De Nederlandse oprichters deden ervaring op bij o.a. Apple, W+K, TBWA\, Indie en Philips.
lees verder
twitter facebook linkedin
Wie worden de winnaars van de GPCM 2024?
[advertorial] Op dinsdag 12 november worden in B. Amsterdam de winnaars van de awards en bekroningen van de beste contentmarketingcases bekend gemaakt. Wie gaan er met de prijzen vandoor? Kom naar het Grand Prix Content Marketing Festival en je komt erachter. Het is een volledig verzorgde avond met eten, drinken, winnaars en gezelligheid. Zien we je dan?
image
[marketeer 210] Sander de Klerk - co founder The Good Roll
Voor deel 210 van onze successerie [marketeer] spreken we Sander de Klerk, die net tot winnaar van de EY Emerging Entrepreneur Of The Year 2024-verkiezing werd gekroond. Dit vanwege zijn goed presterende merk 'The Good Roll'. 'Wij willen de wereld beter maken, vel voor vel.'
lees verder
twitter facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.