Dit is het programma van Catch the Shopper! Catch the Shopper - Waarom het bereiken van de shopper makkelijk lijkt, en ook is! Laat je inspireren door de successen van Rumag, Only for Men, Bever, en Jumbo Supermarkten. Ook staat influencermarketing, het Allerhande-platform, de (online)folderstrategie van Gamma en de shoppable video-lessen van Alibaba en Amazon op het programma. Ook dit jaar met de uitreiking van de Beste Folder Awards! Kom je ook met je collega's? Check hier het gehele programma. Dit kunnen retailers van RUMAG. leren 1,7 miljoen volgers op social media, anderhalf miljoen likes per maand, een bereik van twaalf miljoen mensen per week en prijzen op zak van beste entertainmentpagina en European Excellence Award in Viral Communications. En dat allemaal binnen de eerste vijf jaar na oprichting. Dat Rumag iets goed doet, is duidelijk.
Het merk is uitgegroeid tot een imperium dat zijn sporen heeft uitgezet in alle vlakken van de media. Youtube, TV, Instagram, Facebook, Influencers, Webshop. Noem. Maar. Op. Merken willen samenwerken, influencers willen samenwerken. Stiekem wil iedereen zijn naam koppelen aan het uitdagende imago.
De webshop is inmiddels uitgegroeid tot een gigantisch onderdeel van het bedrijf met een mooie verzameling aan merchandise en fashion items. Wat kunnen retailers daarvan leren? De oprichters vertellen over hun succesverhaal.
Check hier het gehele programma.
Only for Men: Mannelijke klanten vangen doe je zo Mode kopen, welke man houdt daarvan? Only for Men doet er daarom alles aan om het ultieme shopgemak te creëren. De afgelopen jaren is Only for Men van alle keuzes op gevoel gegroeid naar een data gedreven strategie. Alles om de klant te voorzien van een mooie ervaring. Van goede ideeën naar een effectieve strategie. Rens Drost vertelt hoe je hier handen en voeten aan geeft, bijvoorbeeld door per jaar 100 evenementen te organiseren rondom de winkels. Check hier het gehele programma.
Bever: van campagnes naar een always-on marketing strategie Bever kiest ervoor om zonder contentbureaus te werken en alles in house te produceren. Van strategie, concept tot aan de uitvoering. Rutger Houweling geeft een inkijk in de aanpak, contentstrategie en zoomt verder in op het net gelanceerde branded outdoormagazine Buitentijd waarvoor een crossmediale strategie is ontwikkeld (450.000 oplage + online doorvertaling). Bever hanteert een platform-agnostische visie, want content is niet afhankelijk van één middel, maar bedoeld om breed in te zetten voor acquisitie en retentie. Doel is de juiste content via het juiste kanaal op het juiste moment aan te bieden. Check hier het gehele programma. Onze businesspartners RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden. |