27 februari 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Branded Content Event
image
Lindt & Sprüngli kiest voor duo-aanpak met Sunshine and Sausages en Brompton Road
De Zwitserse chocolatier Lindt & Sprüngli kiest niet voor één, maar twee bureaus om zijn premium chocolademerken verder te laten groeien. Activatiebureau Sunshine and Sausages en shopper marketingbureau Brompton Road slaan de handen ineen om merkactivatie en conversie op de winkelvloer te optimaliseren.
lees verder
X facebook linkedin
image
Tony’s Chocolonely kiest Mediaplus Netherlands als nieuw mediabureau
Mediaplus Netherlands is het nieuwe mediabureau van Tony’s Chocolonely. Ze won het account na een internationale pitch en zal als full-service partner opereren voor het bedrijf met collega’s in België, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. De samenwerking richt zich op het vergroten van het marktaandeel van Tony’s Chocolonely, zodat ze hun missie om uitbuiting in de cacao-industrie te beëindigen, sneller kan realiseren.
lees verder
X facebook linkedin
Koop nu je tickets voor NMD 2025
[advertorial] Zien we jou op donderdag 12 juni op de NIMA Marketing Day? Op die dag komen de marketeers van Nederland bij elkaar voor de jaarlijkse NIMA Marketing Day. Het belooft weer een dag te worden met maar liefst 70 marketingcollega’s inspirerende en interactieve presentaties. Daarnaast zijn er voldoende netwerkmogelijkheden waarin je gelijkgestemde professionals kunt ontmoeten, mee kunt connecten en ideeën mee kunt uitwisselen. Koop nu je ticket met 75 euro Early Bird korting.
image
Nestlé betreedt nieuw segment met lancering KitKat Tablets
Nestlé introduceert KitKat Tablets in Europa. Hiermee speelt het bedrijf in op de groeiende vraag van consumenten naar luxe chocolade om te delen, in reepvorm. Het Tablets segment heeft een marktwaarde van bijna 8 miljard euro en steeg in de afgelopen twee jaar met bijna 1,5 miljard euro in waarde, meldt het foodmerk.
lees verder
X facebook linkedin
image
Brandt & Levie lanceert vega-groenteworsten
Na het succes van hun hybride en plantaardige worsten, nemen de Amsterdamse slagers van Brandt & Levie de volgende stap met hun nieuwe 'vegetarische Groenteworsten'.
lees verder
X facebook linkedin
Laatste kans Early Bird tickets Branded Content Event
[advertorial] Alleen nog deze week ontvang je 75 euro Early Bird korting op je ticket voor het Branded Content Event op dinsdag 8 april. De wereld van content verandert in een razend tempo. Tijdens het event word je weer volledig bijgepraat over de ontwikkelingen in de wereld van contentmarketing. Dit event biedt praktische inzichten en strategieën om jouw merk te laten groeien. Zien we jou op 8 april? Koop dan nu je ticket.
image
Brug tussen sport, verduurzaming en merkambitie
Thijs van Rossum is Commercieel Directeur bij Essent. In die hoedanigheid is hij verantwoordelijk voor sales, pricing, proposities, de brandingstrategie, alle commerciële kanalen, activatie van lokale servicepartners én marketing van de energiegigant.
lees verder
X facebook linkedin
image
Rabobank keert terug in het wielrennen
Rabobank heeft zijn nieuwe sponsorplannen gepresenteerd. De bank wordt partner van TeamNL en is vanaf komende zomer ook zichtbaar als een van de nieuwe sponsors van wielerploeg Team Visma-Lease a bike. De bank blijft ook verbonden aan de hockeysport als officieel partner van de KNHB.
lees verder
X facebook linkedin
HEMA spreekt op Retail Media Day
[advertorial] HEMA is natuurlijk een bekende Nederlandse Retailer met een erg groot bereik. Dat bereik wordt sinds begin 2024 ingezet om adverteerders te helpen relevante doelgroepen te bereiken, zowel in de winkelstraten met het schermennetwerk als op HEMA.nl. Binnenkort zullen er verschillende andere proposities toegevoegd worden aan de beschikbare kanalen. Tijdens Retail Media Day op donderdag 15 mei vertellen Head of Retail Media & Advertising Daniël Franco en Retail Media Lead Odine van den Broeke hier meer over. Zien we jou op 15 mei? Koop dan nu je ticket.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.