Maar liefst 2,2 minuten volle aandacht voor jouw reclameboodschap. Klinkt als een sprookje, toch? Bij PostLab maken ze dit werkelijkheid. Ze ondersteunen marketeers bij de ontwikkeling, productie en verzending van commerciële post als onderdeel van je mediamix. Met hun uitgebreide netwerk van creatieve partners, data-experts en onderzoeksinzichten zorgt PostNL ervoor dat jouw boodschap écht binnenkomt bij je doelgroep.
Onderzoek toont aan dat direct mail meer aandacht krijgt dan banners, e-mails of social media-advertenties. Bovendien zorgt direct mail voor een hogere conversie en blijven consumenten je boodschap langer onthouden. Bij PostLab hebben ze de kennis en ervaring om direct mail effectief in te zetten. En het mooie is dat ze je kunnen helpen bij het volledige campagneproces, van A tot Z.
Ontdek wat direct mail voor jou en je team kan betekenen! Meld je nu aan voor een kans om een PostLab-werksessie te winnen. Klik op de onderstaande link om je aan te melden en maak gebruik van deze unieke kans om de kracht van post te ervaren.
Klik hier om je aan te melden.