De nieuwste inzichten om gastvrijheid in uw organisatie te versterken
Bekijk de e-mail online
Beste heer, mevrouw,

Gastvrijheid zit vaak in kleine momenten en gebaren, die van grote impact zijn op de beleving van uw patiënten. Het draagt bij aan een beter herstel van de patiënt. Én het geeft een boost aan de bevlogenheid, teamspirit en werkplezier van uw medewerkers. Maar op welke manier faciliteert u als leidinggevende gastvrijheid?

Ontmoet dé gastvrijheid experts
Op het Skipr congres Gastvrij leiderschap in de zorg bieden onze experts u de nieuwste inzichten om de gastvrijheid in uw organisatie te versterken. 
Voor gastvrij leiderschap heeft u durf en moed nodig
“Gastvrij leiderschap betekent bewust kiezen om de medewerkers centraal te zetten en ervoor te zorgen dat zij sterker uit deze crisis komen. Daar is durf en moed voor nodig, niet alleen van bestuurders, maar van iedereen in de zorg.”
Prof. dr. Kris Vanhaecht, Assistant Professor (KU Leuven en het Erasmus Centrum voor Zorgbestuur) en schrijver van het boek Mangomoment 

Zet de volgende stap naar gastvrij leiderschap en meld u direct aan.

Met vriendelijke groet,

Dorien de Jong
Congresontwikkelaar Skipr

Dit bericht is verzonden naar newsletter@newslettercollector.com. Op uw profielpagina kunt u zich afmelden of uw e-mail voorkeuren doorgeven.