Beste lezer, De Grand Prix Content Marketing is een prestigieuze prijsuitreiking die de allerbeste voorbeelden van contentmarketing erkent en beloont.
Heb jij een succesvolle contentstrategie of uitblinkende contentproductie bedacht en uitgerold het afgelopen jaar? Laat deze dan niet op de plank liggen, maar stuur hem dan uiterlijk 13 september in voor een Grand Prix Content Marketing Award of bekroning!
| Schrijf je direct in | Ook dit jaar hebben we een panel van experts samengesteld die met zorg alle ingezonden cases beoordelen. Dit betekent dat elke nominatie waardevolle feedback ontvangt van ervaren professionals in het vakgebied. Bovendien pitchen de genomineerden van de Awards hun case aan de jury.
Maak kennis met enkele van onze juryleden van dit jaar: |
|
|
Marieke Heesakkers, eigenaar Mens en Merk en Beste Brabantse Marketeer 2021, jureert de categorie Bekroningen Distributie. 'Je hoeft geen grote organisatie met mega budget te zijn om goede content te maken'. |
|
|
Video is niet meer weg te denken uit content marketing volgens Yvonne van Bokhoven, EVP Europe & APAC bij Team Lewis en jurylid bij de Awards in de categorie B2B & B2E. |
|
|
Jerome Kuijken is managing partner van De Speld en jurylid in de categorie Awards voor de B2C & Campagnes. Hij beoordeelt vooral op consistentie en doelmatigheid. Creatieve content is leuk, maar moet geen doel op zich zijn.
|
|
|
|