Beste John,
Ik sprak een paar maanden geleden met de zeer succesvolle coach E. Hij stuurt al jaren emails, maar kon er al een hele tijd niet meer de energie voor opbrengen. De reden was dat hij het gevoel had in herhaling te vervallen! Hij was moe geworden om steeds het zelfde te moeten vertellen.
Ik denk dat dat een belangrijke reden is dat bij veel ondernemers een soort mail-moeheid kan optreden. Want inderdaad draait hun boodschap steeds rond hetzelfde thema en dat kan de keel gaan uithangen. Ik heb daar zelf ook wel eens last van. Herken jij dit ook? Maar minder frequent mailen heeft helaas destraseuze gevolgen. Wat E. mij vertelde is dat zijn omzet al een tijd aan het dalen was. Ik heb hem geadviseerd om meer te gaan mailen en dat is hij toen gaan doen. Het gevolg was dat hij eind 2020 zijn verlies aan omzet toch nog heeft weten goed te maken, puur door weer lekker te gaan mailen naar zijn lijst. Die, als neveneffect, ineens weer begon te groeien! Nieuw elan, nieuwe energie, nieuwe ideeën en inspiratie en dus ook betere resultaten in 2021, wil ik ook jou geven in het webinar dat ik organiseer!
Doe dus mee met mijn webinar, volgende week woensdag 3 februari om 12.00 uur. Daar ga ik 'De 10 geheimen van een succesvolle nieuwsbrief als verkoopkanaal van je bedrijf' delen.
Je krijgt dus heel veel tips waarmee je direct aan de slag kunt. Welmoet Babeliowsky |