2 augustus 2019
Twitter Facebook Linkedin Online versie
Twinkle
image
image
Pakketbezorger levert gemiddeld 38 keer per dag iets af
[Nieuws] Van alle ritten die bedrijfsbestelwagens vorig jaar maakten, komen bezorgbusjes van post- en pakketbedrijven het vaakst bij de consument aan de deur.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Leapp bundelt online- en offline voorraad met nieuw platform
[Nieuws] Leapp is overgestapt op e-commerce software van Shopify. Hierdoor is het voor consumenten een stuk makkelijker om te bestellen, en voor leapp om de voorraad in kaart te brengen.
twitter facebook linkedin
lees verder
Maak kennis met de 9 stappen op weg naar personalisering
[Advertorial] Stap #1: Stel uw team samen en uw doelen vast. Stap #2: Bepaal de segmentatie van uw doelgroep(en). Stap #3: Breng het traject van de klant in kaart. Leer alle 9 stappen kennen van de weg naar personalisering.
image
image
Aanbieder van slimme olijfoliefles wil naar buitenland
[Nieuws] Olivery, een start-up die slimme olijfolieflessen verkoopt, wil komend jaar de stap wagen naar het buitenland. Engeland en de Verenigde Staten staan op de planning.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Swiss Post staakt dronebezorging na crash
[Nieuws] De Zwitserse postdienst Swiss Post voerde al geruime tijd testen uit met bezorging middels drones. Maar ziet zich nu genoodzaakt om de stekker voor onbepaalde tijd uit dat project te trekken.
twitter facebook linkedin
lees verder
Wat is het succesverhaal van het Zweedse online fashion warenhuis Chiquelle?
[Advertorial] In Nederland niet heel bekend, in de US en veel Europese landen wel, het succesvolle Zweedse online fashion warenhuis Chiquelle. Chiquelle.com is een van de snelst groeiende online fashion retailers van Europa. Actief in meer dan 20 landen wereldwijd. Pouya Boland is de CEO van Chiquelle en veelgevraagd spreker. Leer op 19 september van zijn ervaringen over o.a. succesverhaal Chiquelle!
image
image
Wish meer dan 11 miljard dollar waard na nieuwe investering
[Nieuws] Na een nieuwe financieringsronde is shopapplicatie Wish 11,2 miljard dollar waard, omgerekend zo'n 10 miljard euro. De onderneming ontvangt een investering van 300 miljoen dollar.
twitter facebook linkedin
lees verder
Leer hoe jij je webshop internationaal een boost geeft
[Advertorial] Laat je inspireren door sprekers van o.a. Amsterdenim B.V., DisQounts International, Stroopwafels.com, Bakker.com en e-Luscious. Kom alles te weten over de kansen die marketplaces als Amazon kunnen bieden, hoe je je webshop internationaal een boost kan geven en hoe jij jouw brand kan uitbouwen met influencers en social media.
image
image
Bewust Bezorgd houdt nu ook rekening met fietsbezorging
[Nieuws] Webshops die gebruikmaken van Bewust Bezorgd kunnen nu ook fietsbezorging meenemen in de CO2-berekeningen van pakketleveringen.
twitter facebook linkedin
lees verder
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.