Uit onderzoek van Adyen onder 25.000 consumenten wereldwijd is gebleken dat shoppers die normaliter in de winkel shopten, tijdens corona 40% meer online besteedden. Krijn Schuurman gaat daarom in gesprek met Floris Jochemsen van Adyen. Ze hebben het over dé payment trends en ontwikkelingen in 2021. Onderwerpen als contextual commerce en checkout optimalisatie komen aan bod. Kortom; trends waarmee je in 2021 de conversie in je webshop kan verhogen. Er worden ook cases besproken. Hoe hebben klanten als Rituals, het Rijksmuseum en Joe & The Juice hun businesses aangepakt tijdens Corona? En welke rol speelt betalen hierin? Thema’s Payment trends van 2021 Checkout optimalisatie Contextual commerce Sprekers Floris Jochemsen - Head of sales bij Adyen. Floris heeft ervaring in FMCG , Retail en Oil & Gas. Hij weet precies wat er speelt in het (huidige) betaallandschap. Krijn Schuurman - Host. Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito businessmodellen. Klik hier om de video te bekijken Met vriendelijke groet, Janneke Bladt Emerce Video |