Hi **vornaam**, Niemand heeft een glazen bol, en het zou dwaas zijn om harde en snelle voorspellingen te doen over wat de consument morgen wil. Toch is het mogelijk om patronen en realistische aannames te doen op basis van experimenten en de hieruit voortkomende data. AB Tasty heeft de personalisatieprincipes voor het ‘Nieuwe Normaal’ verzameld en samengevat in dit eBook. Enkele key takeaways zijn: #1 - De 'Nieuwe Normaal' consument heeft een 'wishlist' mentaliteit Dit wordt aangedreven door de toegenomen schermtijd: online browsen en het maken van mentale aantekeningen van aankopen die moeten worden gedaan wanneer dit weer kan. #2 - Productaanbevelingen zijn relevanter en effectiever dan ooit Onzekere tijden leiden tot nieuwe eisen en consumentengedrag. Combineer dit met de behoefte om binnen te blijven of zo snel mogelijk in en uit winkels te zijn, en productaanbevelingen lijken een uitstekend idee.
#3 - Normale advertentiecampagnes mogen weer Uit onderzoek van Global Web Index blijkt dat wereldwijd ongeveer vijftig procent aangeeft dat ze merken goedkeuren die ‘normale’ advertentiecampagnes voeren die niet aan het coronavirus zijn gekoppeld.
en nog veel meer ... download het ebook Met vriendelijke groet, Guido Bruijn Emerce Knowledgebase
|