31 januari 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Branded Content Event
image
PIM Trendrapport 2025: Hoe merken relevant blijven in een complexe samenleving
Door alle technologische innovaties, maatschappelijke verschuivingen en economische onzekerheid is het voor marketeers essentieel om richting en betekenis te vinden.
lees verder
X facebook linkedin
image
Zuckerberg over Meta en AI in 2025
Meta-oprichter en dga Mark Zuckerberg reflecteert persoonlijk op het nieuwe jaar, de kansen daarin en waar zijn mediaportefeuille bestaand uit Facebook, Whatsapp en Instagram nu staat met Llama 4, AI, nieuwe datacenters en ontwikkeling van agents. 'Momenteel gebruiken meer dan 3,3 miljard mensen elke dag minstens één van onze apps.'
lees verder
X facebook linkedin
VM Packaging Awards: het podium voor de Nederlandse verpakkings- en designwereld
[advertorial] Win met jouw innovatieve verpakking een VM Packaging Award en krijg erkenning in de branche! Schrijf jouw creatieve innovatie nu in voor VM Packaging Awards. Met twee innovatie - en zes designcategorieen, e-commerce en duurzaamheidscategorie, zijn de VM Packaging Awards hét podium voor creativiteit en innovatiekracht. Laat jouw creatieve innovatie shinen!
image
De marketingtransfers van week 4, 2024
Heraclitus zei het al: ‘The only constant is change.’ De eerste maand van het nieuwe jaar zit er bijna op en de banen lijken verdeeld. MarketingTribune behoudt, zoals altijd, het overzicht.
lees verder
X facebook linkedin
image
Drie vragen aan… Melanie Koning
Juryvoorzitter Durables Gijsbregt Vijn in gesprek met Melanie Koning, juryvoorzitter van de categorie Sales promotions & Activations. ‘We zoeken naar een geïntegreerde aanpak.’
lees verder
X facebook linkedin
Super Early Bird tickets Retail Media Day
[advertorial] Koop nu je ticket voor Retail Media Day en ontvang 100 euro Super Early Bird korting! Retail Media Day: het snelst groeiende reclamemedium ‘is coming of age’. MarketingTribune en Twinkle bereiden samen met retailexpert Rupert Parker Brady opnieuw een ijzersterk programma voor met toonaangevende sprekers, de meest actuele inzichten en best practices uit binnen- en buitenland. Zien we jou op donderdag 15 mei? Koop nu je ticket
image
Mediahuis verstevigt positie in online vergelijkingsmarkt
Mediagroep Mediahuis heeft plannen aangekondigd voor de overname van DGN Groep (DGN), het bedrijf achter de vergelijkingsplatformen ZorgKiezer, EnergieKiezer en DeGoedkoopsteNotaris. Met deze zet wil Mediahuis haar positie in de online vergelijkingsmarkt versterken en consumenten ondersteunen bij het maken van financieel onderbouwde keuzes.
lees verder
X facebook linkedin
image
Eerste keynote spreker Retail Media Day: retail marketing goeroe Engin Celikbas
Op 15 mei 2025 spreekt Engin Celikbas, Managing Director EMEA bij Future Stores, op de Retail Media Day in Media Plaza, Utrecht. Hij zal ingaan op de rol van Future Stores als fysiek retailplatform voor merken die retailmedia willen inzetten om snel in te spelen op culturele trends.
lees verder
X facebook linkedin
NIMA Marketing Day is op 12 juni 2025
[advertorial] Op NIMA Marketing Day komen de meest vooraanstaande marketeers, thought leaders en experts samen om de nieuwste trends en ontwikkelingen in de marketingwereld met jou te delen. Of je nu een doorgewinterde professional bent of aan het begin van je marketingcarrière staat, deze dag biedt voor ieder wat wils. Zet donderdag 12 juni in je agenda! Koop nu je tickets met 100 euro Super Early Bird korting.
NIMA Marketing Day is op 12 juni 2025
[advertorial] Op NIMA Marketing Day komen de meest vooraanstaande marketeers, thought leaders en experts samen om de nieuwste trends en ontwikkelingen in de marketingwereld met jou te delen. Of je nu een doorgewinterde professional bent of aan het begin van je marketingcarrière staat, deze dag biedt voor ieder wat wils. Zet donderdag 12 juni in je agenda! Koop nu je tickets met 100 euro Super Early Bird korting.
image
[marketeer 215] Marlies van Iterson - founder & director Pineut
Voor deel 215 van [marketeer] spreken we deze week Marlies van Iterson van Pineut, een Nederlands merk dat creatieve en duurzame DIY-cadeaus ontwikkelt. 'Met onze verrassende producten bieden we klanten niet alleen een bijzonder genietmoment, maar ook een kans om impact te maken.' We nemen haar case door.
lees verder
X facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.