4 november 2019
Twitter Facebook Linkedin Online versie
Twinkle
image
image
PostNL investeert in ‘first time right-bezorging'
[Nieuws] PostNL heeft aangekondigd voor het eerst in ruim vijf jaar tijd de prijs voor het versturen van pakketten te verhogen. Vanaf 1 januari 2020 is het tarief 7,25 euro, het was 6,95 euro.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Nederlander verkiest goedkope bezorging boven groene
[Nieuws] Als klanten moeten kiezen tussen duurzame bezorging of goedkopere, kiest twee derde voor lagere kosten en niet voor de groene optie. Dit blijkt uit onderzoek van Capterra.
twitter facebook linkedin
lees verder
Van een callcenter naar een Omnichannel Engagement Center.
[Advertorial] Hoe zet je de digitale kanalen in met een optimale klanttevredenheid? Hoe kunnen bots en medewerker optimaal gebruik maken van elkaar? Hoe zorg je voor efficiëntie en hou je het werk voor de callcentermedewerker aantrekkelijk? Jasper Schotanus van VodafoneZiggo vertelt er alles over tijdens het SSC19.
image
image
Drankproducent Hooghoudt maakt entree met webshop
[Nieuws] Distilleerderij Hooghoudt start binnenkort met een webwinkel. Het drankenmerk verkocht tot nu nog niet rechtstreeks aan de consument via het web, maar dat gaat dus veranderen.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Jumbo bouwt nieuw e-commerce dc
[Nieuws] 'De markt van online boodschappen blijft hard groeien', stelt Jumbo's cfo Ton van Veen. Om aan die groei te voldoen bouwt de Veghelse super een E-Fulfilment Center (EFC) in Bleiswijk.
twitter facebook linkedin
lees verder
Shopping Awards vernieuwd!
[Advertorial] Je kunt je weer inschrijven voor de Shopping Awards, dé awards voor alle Nederlandse online retailers! Dit jaar zijn de Shopping Awards vernieuwd. In de nieuwe opzet worden Shopping Awards uitgereikt in tien categorieën. Het onderscheid tussen grote en kleine bedrijven vervalt en het publiek bepaalt de winnaars samen met experts. Daarnaast zijn er verschillende thema's vakprijzen te winnen.
image
image
Nieuwkomer PuurBezorgd is naam beu en gaat verder als Pieter Pot
[Nieuws] Start up PuurBezorgd, in de laatste Twinkle nog onderdeel van de rubriek 'Nieuw in de Markt' gaat verder onder de naam Pieter Pot.
twitter facebook linkedin
lees verder
Data Driven Commerce Event 13 februari, van verzamelen naar doen!
[Advertorial] Wat doe jij met verkregen inzichten en data? Het vergaren ervan is interessant, maar wat doe je er vervolgens mee? Het Data Driven Commerce event is er op donderdag 13 februari voor iedereen die resultaten wil behalen. Van verzamelen naar doen! Wees verzekerd van een plek en bestel je early bird ticket! Je profiteert nu nog van 100.- euro korting!
image
image
Bol.com komt met extra deals voor abonnees
[Nieuws] Bol.com maakt Select aantrekkelijker door abonnees meer exclusieve kortingen te bieden. ‘Shampoo, diervoeding, scheermesjes …’
twitter facebook linkedin
lees verder
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.