Growth-hacking met AI, een waterdichte social strategy, de privacy paradox en slimme inzet van first-party data. Het is het topje van de ijsberg.
| Beste **vornaam**, Groeien, besparen en enorme brand exposure realiseren met AI-tools. Hoe doe je dat? Wat is een waterdichte TikTok en Instagram strategie? Grote merken geven je een sneak peak in hun social accounts. En hoe maak je slim gebruik van first-party data, in een wereld waarin alles draait om privacy? Het is nog maar het topje van de ijsberg uit de actuele vraagstukken van Emerce Digital Marketing Live! 2024 Programma online Met meer dan 100 sprekers van merken als Sony, Google, Samsung, Pinterest, Jumbo, ING, Wehkamp, RTL en OHRA in de line-up, is het een pittige opgave je sessies te plannen. Bekijk nu het programma voor een bulletproof digital marketing strategy. Extra gratis kaarten beschikbaar Wegens spectaculaire belangstelling voor onze gratis +1 tickets* voor Emerce-lezers, stellen we een beperkt aantal extra tickets beschikbaar. Claim hier je ticket. *Dit aanbod is persoonlijk. Wil je een collega meenemen? Stuur deze link dan door. |
| |
| Martin Andersen (Sony) Growth-hack like a pro. Je rechterhand: AI Sony realiseerde een spectaculaire kostendaling voor productlanceringen. Hoe belangrijk was AI hierin? |
|
|
| |
| Dorian Sayazi Crespo Gonzalez (Samsung) Vergroot je impact als CRO. Dáár gebeurt het It’s all about conversion. En daarom krijgt de CRO een steeds prominentere rol in digitalmarketing. Hoe maak je de overstap naar deze opwindende rol? |
|
|
| |
| Kitty Neuhaus-Bakker (Pinterest) Pinterest vindt zichzelf opnieuw uit: sales schieten omhoog dankzij AI Pinterest vergroot de relevantie van advertenties met AI en versnelt daarmee het aankooptraject van pinners: 90% meer traffic en 28% meer conversies. |
|
|
| |
| Karisa & Kirsten & Christine (Albert Heijn & JustK & Wehkamp) De 'juggle' met je socials. Een inkijk bij Albert Heijn en Wehkamp Hoe zetten grote merken Instagram en TikTok in? Alles over Wehkamps succesvolle switch naar ‘behind-the-scenes’-content en 'social recruitment' bij Albert Heijn. |
|
|
| |
| Nienke Borra (Jumbo Retail Media) Omnichannel excellence: een kwestie van perfecte timing en onverdeelde aandacht Hoe zorg je voor een relevante boodschap voor je omnichannel-klant? Nienke Borra over de rol van first-party data in een inspirerende case van Jumbo. |
|
|
| |
| Bart Santing (OHRA) Positief verrassen binnen de personalisatie-paradox Als je klantenbestand enorm gevarieerd is, hoe zorg je dan dat je interactie met elke klant on point is? En hoe helpt AI je hierbij? |
|
|
| |
|