Laden...
Wat klantgerichtheid betekent voor Vente-Exclusive.comFlashsale-site Vente-Exclusive.com kan dankzij zijn inlogmuur heel nauwkeurig klantdata verzamelen en een uniek aanbod doen. Dat is echter niet zo belangrijk, zegt ceo Peter Grypdonck. “Je moet oppassen met personalisatie.” |
Waarom guerrillamarketing nog altijd goud waard isMet alle verschillende doelgroepen, kanalen en concurrenten is het niet zo eenvoudig meer om een effectieve reclamecampagne op te zetten. Het vergt echter niet altijd een groot budget om je boodschap over te brengen, zo blijkt uit deze twaalf voorbeelden. |
Wat vindt Blokkers investeringsbedrijf van krimpende winkelgebieden?De Retailagenda roept op om twintig procent van de winkelmeters uit de markt te nemen. Kan dat eigenlijk wel? Zo ja, hoe? |
De week in vijf foto’sRetailTrends geeft wekelijks een overzicht van opvallende berichten uit het buitenland. Deze week onder meer aandacht voor Hollands lef in Gent, ‘man pods’ en een vendingmachine van Uniqlo. |
Whitepapers
» De staat van de Europese consument
» De groeipotentie van online boodschappen
» Toekomstperspectief voor af te stoten Blokker-locaties
» Algemene verordening gegevensbescherming: wat moet u weten?
» De vier succesfactoren van een digitale retailtransformatie
» Hudson’s Bay blijft investeren in Europa
» A.S. Watson krikt omzet en winstgevendheid op
» Rotterdam krijgt nog een ‘markthal’
» Consumenten slepen Leen Bakker voor de rechter
» Tumble ’N Dry verkent de Chinese markt
Events
7 sep - Retail & Brands Festival
19 sep - Krimp zonder kramp in retail
12 okt - Human capital in retail
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
Laden...
Laden...
© 2025