5 februari 2018
Online versie
MarketingTribune
image
Adverteerders steken weer meer geld in radioreclame
Adverteerders hebben in 2017 meer geïnvesteerd in radioreclame dan in voorgaande jaren. De totale radioreclamebestedingen komen uit op 226 miljoen euro netto. De spotbestedingen zijn gestegen met 1,5 miljoen euro. Dit blijkt uit cijfers van het Radio Advies Bureau.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
[interview] Picnic deelt big data-marketing geheimen tijdens DDC Event
Onder het motto ‘Data: Denk groot, begin meteen!’ vindt op 8 februari 2018 de volgende editie van het onder marketeers geliefde Data Driven Commerce Event plaats. Met onder andere een bijzondere keynote van retailketen Picnic.
lees verder
twitter facebook linkedin
Lead nurturing in 8 stappen: stop met verkopen, help met aankopen
[advertorial] Het benaderen van leads uit leadgeneratie campagnes kan veel tijd kosten. Het salesteam wil daarom alleen de leads met de grootste verkoopkansen opvolgen. Met lead nurturing campagnes begeleid je leads tot ze klaar zijn voor een aankoop. Stop met verkopen en help met aankopen! Ontdek onze tips en het 8-stappenplan voor meer én betere leads.
image
Kensington: 'Het idee staat voorop, dan pas komt het merk'
Je ziet het steeds vaker: artiesten die samenwerken met een merk. Zo ook Kensington, de rockband gaf in 2015 een concert genaamd Axe Blackstage en stond eerder dit jaar veertien avonden achtereen op Vrienden van Amstel Live. Op het Branded Content Event spraken we met gitarist Casper Starreveld erover.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Super Bowl 2018: Steven Tyler, Alexa zonder stem en een rappende dwerg
Meer dan honderd miljoen Amerikanen kijken zondag de finale van de Super Bowl, dus rinkelt ook weer de kassa in het reclameblok. MarketingTribune zet een aantal spraakmakende commercials van dit jaar op een rij, waaronder Kia, Pepsi, Doritos en Amazon.
lees verder
twitter facebook linkedin
Hoe de professionals wijn verkopen
[advertorial] Wijnvoordeel.nl geldt al jaren als een zeer vooruitstrevende speler op het gebied van online marketing. Afgelopen jaar consolideerden ze hun toppositie met een aantal opvallende nieuwe moves. Yellowgrape en Copernica zaten aan tafel. Lees hier het verslag van innovatie in actie.
image
Social highlights januari 2018
Zoooo, inmiddels hebben we de eerste maand van 2018 alweer achter de rug en staat een groot deel van onze goede voornemens alweer bij het grofvuil. Gelukkig staan we op social gebied niet stil, dus ga lekker zitten voor alle Social Highlights van januari!
lees verder
twitter facebook linkedin
image
[wrap up] Platform Design januari 2018
Wat gebeurde er zoal in de eerste maand van het nieuwe jaar op marketingtribune.nl/design? Het opvallendst was toch wel de uitspraak van de general manager Benelux van Wessanen over de Nederlandse packaging designindustrie.
lees verder
twitter facebook linkedin
Heb jij al tickets voor Data Driven Commerce?
[advertorial] 8 februari is het zover: Data Driven Commerce 2018. Hét event dat jou inzicht geeft in de mogelijkheden met jouw (klant)data. Met sprekers van o.a. adidas, Bakker.com, CliniClowns, Rabobank en Bouwmaat, is het programma afwisselend met veel voorbeelden uit de praktijk. Benieuwd naar de rest van de sprekers?
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.