Met Emerce TV blijf je op de hoogte
|
| Hi **vornaam**, Vind de perfecte balans tussen tech en de menselijke maat, online en offline Want AI beslist mee en employer branding wordt niet alleen persoonlijk en gericht, maar ook een échte beleving. Medewerkers zoeken purpose, geen perks. En als leider in recruitment en HR stuur je mee op cultuur, strategie en resultaat. In de Recruitment videocollectie zie je hoe organisaties als Schiphol en Vesteda deze trends concreet maken. Met lef, live-activatie en een langetermijnvisie op mens en organisatie. |
| |
| Recruitment Vesteda wilde een einde maken aan de eilandencultuur en groeiend wantrouwen. In 2013 ging het roer drastisch om. Eén klant, geen bonussen, wél een gedeelde missie: een High Performance Organization (HPO) worden. De HPO-score steeg van 5,6 naar 7,8. De eNPS is nu 67, in een sector waar het gemiddelde op 18 ligt. En er is nauwelijks uitstroom. |
|
|
|
| Recruitment Schiphol laat talent landen in pop-up: 3 miljoen impressies en directe hires Denk je aan Schiphol, dan denk je aan reizen. Maar Schiphol wil óók top-of-mind zijn als werkgever. Van IT tot operations. Daarom opende Alice Zeijlemaker (Schiphol Group) een pop-up ‘reisbureau’ op Plaza. Met AR, exclusieve tours en live interactie liet ze werkzoekenden Schiphol ervaren. Het resultaat: meer dan drie miljoen impressies én directe hires. |
|
|
|
|