Reserveer jou deelname binnen EB Februari 2022

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

Geen afbeeldingen? Webversie

 
 

Beste relatie,

Met de recente coronaversoepelingen als steuntje in de rug, is het EB-team druk bezig met het februarinummer. In deze editie onder meer een uitgebreid interview met Willem van Kooten en aandacht voor TikTok en NFT.  Hieronder vind je, naast de EB infosheet 2022 en de jaarplanning,  meer informatie over het eerste nummer van 2022!

 

EB Februari 2022

In deze editie spreken we onder meer uitgebreid met entertainmenticoon Willem van Kooten over zijn roemruchte carrière en staan we stil bij de honderdste editie van compilatie-cd Hitzone. Wat is het geheim van deze bijzonder succesvolle reeks verzamel-cd’s? Tot slot analyseren we hoe TikTok de muziekindustrie verandert. Verder vind je in het februarinummer drie specials: Publishing, de Kids Special en een compleet nieuwe Studio Special.

Publishing Special 2022
De publishingwereld is van een stille, relatief onbekende hoek van de muzieksector uitgegroeid tot een sector die midden in de schijnwerpers staat en aantrekkelijker en spannender is dan ooit. Technologische ontwikkelingen zorgen voor talloze nieuwe kansen, verdienmodellen en uitdagingen. In deze special gaan we dieper in op de wereld van publishing en de partijen die zich hiermee bezighouden. Bekijk hier de laatste Publishing Special 2021.

 
 
 

Kids Special
Jongeren en kinderen weten te bereiken is een prestatie van jewelste. De vluchtigheid waarmee deze groepen zich profileren zorgt voor een ongrijpbaarheid die inmiddels bijna mythische proporties aanneemt. Maar áls het lukt, zijn de opbrengsten groot. De jeugd heeft immers de toekomst. In deze special bekijken we hoe de kidsmarkt evolueert en hoe verschillende partijen de ontwikkelingen weten bij te benen en ze zo nu en dan zelfs een stapje voor zijn.

 
 
 

Studio Special
Reisden artiesten in het verleden graag af naar exotische studio’s, tegenwoordig zoeken ze het meestal dichterbij huis. Niet alleen uit kostenoverwegingen of omdat reizen lastig is vanwege de coronacrisis, maar vooral ook omdat het helemaal niet nodig is om een dure buitenlandse studio te boeken. Nederlandse studio’s behoren tot de beste ter wereld en alleen hun naam al staat garant voor kwaliteit. In deze specials passeren diverse Nederlandse muziekstudio’s de revue en leggen we uit wat hen onderscheidt.

 

Jaarplanning & deadlines 2022

 

Opties deelname EB Februari 2022

Deelname in het februarinummer kan aan de hand van een interview, commerciële plaatsing of een combinatie hiervan. Opties voor deelname zijn als volgt:

 
 

* de redactionele ruimte wordt in samenspraak met onze redactie opgetekend aan de hand van een interview,  waarna de tekst voorafgaand aan publicatie ter goedkeuring wordt toegestuurd en in stijl van EB wordt opgetekend. Bekijk voor alle mogelijkheden de EB Prijslijst 2022.

 
 

Bereik

Bij bereik draait het niet alleen om aantallen maar natuurlijk ook om wie je bereikt. Entertainment Business richt zich op directie, management en het hoger kader van bedrijven in de home-entertainment en de aan de branche gelieerde retailers. In het magazine bieden we naast de redactionele schil ook de zogenaamde ‘Specials’ aan waar één thema centraal staat en je jouw doelgroep rechtstreeks bereikt.

Onze uitgaven liggen bij onder andere de volgende professionals werkzaam in de (home-)entertainmentindustrie:

  • alle entertainmentretailers op management-, inkoop- en winkelvloerniveau,
  • nagenoeg alle muziek-, film- en gamemaatschappijen (majors en indie),
  • alle NVER- en NVPI-leden via een collectief abonnement,
  • toeleveranciers, branche- en collectieve beheerorganisaties,
  • alle grotere management- en boekingskantoren.
 

Structurele zichtbaarheid in 2022

Los van de optie voor deelname in het februarinummer, bespreken we graag de mogelijkheid om jullie organisatie en expertise van meer structurele zichtbaarheid gedurende heel 2022 te voorzien binnen onze off- & online media.  Ons team stelt met liefde een op maat gemaakt pakket samen op basis van jouw wensen, maar dit kan ook via de volgende Jaarpakketten waarmee je zowel in print als online niet te missen valt:

Bekijk voor alle uitgebreide informatie onze online-informatiepagina met daarop ook alle afzonderlijke mediakaarten, waaronder de EB infosheet 2022 waarin deze gebundeld zijn.

Contactgegevens 

Ben jij geïnteresseerd om deel te nemen binnen onze media of een vrijblijvend kennismakingsgesprek? Neem dan contact op door te mailen naar sales@imediate.nl of neem direct contact op met:

 

Tarik Lahri 
Sr. Accountmanager
tarik.lahri@imediate.nl
+316 58 823 710

FacebookTwitterWebsite
 
 

Mitchel van der Heide
Manager Sales & Operations
mitchel.vanderheide@imediate.nl
+316 50 949 656
(Afwezig tot 1 februari 2022)

 
 

Entertainment Business is een uitgave van:
iMediate
Arendstraat 33b
Postbus 2227
1200 CE Hilversum

Mail naar de redactie kan naar: redactie@entertainmentbusiness.nl

Copyright © 2022 iMediate. Alle rechten voorbehouden.

Uitschrijven