Waarom RUMAG. overal schijt aan kan hebben
Lees hier het interview met de Rumag-mannen.
Thijs van der Heide en Danny Membre van Rumag spreken op het Retail & Brands Festival over wat retailers van hun succesverhaal kunnen leren. Marley Spoon: geen retailer, maar een productiebedrijf
Managing director marketing EU Dijana Dimitrovska van Marley Spoon is spreker op het Retail & Brands Festival. Daar gaat zij in op de missie van de maaltijdboxbezorger: de supermarkt overbodig maken. Twaalf cijfers over het belang van merkactivisme
Lees hier het artikel over het Meaningful Brands-onderzoek.
Helen Job van TCO London is spreker op het Retail & Brands Festival. Zij is expert op het gebied van merkactivisme en kent als geen ander de vele kansen én valkuilen. Ook legt ze uit waarom brand activisme per definitie een kwestie van de lange termijn is.
Businesspartner worden? Mail dan naar Gideon ten Holte (gideon@retailtrends.nl) voor meer informatie.
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom |