DA doktert de toekomst uit

 
Image
 
Image
 

Retailjaar 2019: Hudson's Bay vertrekt, maar niet met stille trom

Wat gebeurde er afgelopen jaar in retailland? RetailTrends blikt terug op 2019, aan de hand van tien hoofdpunten. Vandaag: de treurige aftocht van Hudson’s Bay.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Deze 'Japanse Mini Market' in Rotterdam is mierzoet
 

Deze 'Japanse Mini Market' in Rotterdam is mierzoet

 

Het is Japans, overwegend roze en je kunt er kleding en accessoires kopen voor heren, dames en kinderen. Welkom bij Nishi Market in Rotterdam, een zogeheten 'Japanse Mini Market', die afgelopen weekend zijn deuren opende. 

DA doktert de toekomst uit
 

DA doktert de toekomst uit

 

Bijna vier jaar na het faillissement toont DA zijn nieuwe gezicht. Onder leiding van een tweekoppige directie, bestaande uit Lisette Havermans en Ruud van Munster, moet duidelijk worden waar de drogisterijketen voor staat: een plek waar je terecht kunt om je gezondheid beter te managen. 

RetailTrends 12: Luxespecial met Schaap en Citroen, The Society Shop en mevrouw Prada
 

RetailTrends 12: Luxespecial met Schaap en Citroen, The Society Shop en mevrouw Prada

 

In de luxespecial: een groot interview met Schaap en Citroen-ceo Mark van Nieuwkerk, het nieuwe concept van Chanel, exportluxe van Filling Pieces, Grönefeld en Frenken, een profiel van Miuccia Prada en de retaillessen van Hans Beer (The Society Shop).

Goede e-mailmarketing in zeven stappen
 

Goede e-mailmarketing in zeven stappen

 

We mailen wat af met z'n allen. Volgens Statista worden er tegen 2021 dagelijks 320 miljard mailtjes verstuurd. Hoe zorg je ervoor dat jouw berichtje opvalt?

Advertorial

5 AI succesformules voor de retail
 

5 AI succesformules voor de retail

 

Veel winkeliers zetten data en AI al succesvol in. Maar hoe doen ze dat precies? In deze whitepaper laten we 5 praktijkvoorbeelden zien van succesvol gebruik van data en AI. Benieuwd geworden? Download dan snel deze whitepaper.  

Advertorial

Verpakkingstrendtour Tokio: 'Te mooi om uit te pakken'
 

Verpakkingstrendtour Tokio: 'Te mooi om uit te pakken'

 

Verpakkingen vormen een intrigerend onderdeel van de Japanse consumptiecultuur. Verpakken is een kunst op zich. Producten worden met de grootste zorg en aandacht ingepakt. Alsof je een cadeautje voor de keizer koopt. Het is haast zonde om uit te pakken… 

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
 
Image
 

» Omzet Picnic stijgt flink, verlies loopt iets terug

» Boeren gaan bevoorrading supermarkten niet blokkeren

» Winkelmedewerkers voeren actie in Eindhoven

» Delhaize wijzigt winkelorganisatie voor betere verkoop

» Financieel directeur Beter Bed per direct vervangen

Events save the date

Stores That Wow  11 februari 2020

Next Gen Retail in Berlijn 2&3 april 2020

Catch the Shopper 23 april 2020

Changemakers in Retail - 28 mei 2020

Retail & Brands Festival 10 september

What's Next in Retail Tech - 12 november 

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.