Hoe een Zwitsers sportmerk het aanpakt in New York

Image
Retailjaar 2020: Grote retailers vallen voor vintage
 

Retailjaar 2020: Grote retailers vallen voor vintage

 

Wat gebeurde er afgelopen jaar in retailland? RetailTrends blikt terug op 2020, aan de hand van negen hoofdpunten. Vandaag: (grote) retailers vallen voor vintage.

Michiel Witteveen: de retailer die nooit twijfelt
 

Michiel Witteveen: de retailer die nooit twijfelt

 

Jarenlang opereert hij in stilte, maar de afgelopen twee jaar groeit hij tegen wil en dank uit tot de meestbesproken man op de Nederlandse retailvelden: Michiel Witteveen. Een profiel van een nuchtere, benaderbare ondernemer die geen twijfel kent. Althans, die dat niet laat blijken.

RetailTrends december: Joris Aperghis (WE Fashion), 5 ceo's over 2020 en de FNG-soap
 

RetailTrends december: Joris Aperghis (WE Fashion), 5 ceo's over 2020 en de FNG-soap

 

In deze speciale decembereditie van RetailTrends blikken we terug op 2020, een jaar dat de meeste retailers het liefst snel zullen vergeten. Daarom kijken we vooral ook vooruit naar 2021 met een breed scala aan retailers. Van de ceo van de Bijenkorf tot de vakkenvuller in de supermarkt.

Hoe een Zwitsers sportmerk het aanpakt in New York
 

Hoe een Zwitsers sportmerk het aanpakt in New York

 

Wie weet er meer van de ideale hardloopschoen dan de hardloper zelf? Dat moet ook professioneel atleet Olivier Bernhard gedacht hebben toen hij tien jaar geleden zijn eigen merk voor hardloopschoenen oprichtte: On. Het merk heeft inmiddels tien kantoren wereldwijd en is actief in vijftig landen. Op de valreep van 2020 komt daar nog een nieuwe mijlpaal bij: een flagshipstore in New York. 

Meer menselijke bemoeienis nodig bij AI-algoritmes 
 

Meer menselijke bemoeienis nodig bij AI-algoritmes 

 

Hoe weet je of je automatische productsuggesties écht relevant zijn? Door de consument zelf te betrekken bij de ontwikkeling van je algoritmes. En dat kan betrekkelijk eenvoudig.

Advertorial

Webinar: The next IT wave in retail
 

Webinar: The next IT wave in retail

 

De digitale transformatie die we momenteel doormaken, leidt tot een radicaal ander consumentengedrag. Want technologie heeft niet alleen invloed op de verkoopkanalen, het verandert ook de manier waarop consumenten winkelen en wat ze verwachten van de shopping experience.

Advertorial

Webinar: Verbeter de klantreis op de winkelvloer met zelfscan en zelfcheckout 3.0
 

Webinar: Verbeter de klantreis op de winkelvloer met zelfscan en zelfcheckout 3.0

 

Winkelen zonder wachtrij en dure zelfscanapparatuur. Klanten tappen, scannen en betalen gemakkelijk met hun eigen mobiel met de Nokavision Retail App voor retailers. In dit branded webinar vertelt John Peters over zelfcheckout 3.0.

Service

Het membership van RetailTrends in 1 minuut
 

Het membership van RetailTrends in 1 minuut

 

RetailTrends inspireert vooruitstrevende professionals in retail en brands. Wil je op de hoogte blijven van de markt waarin je werkzaam bent? Word dan member van RetailTrends! 

Service

Podcast: Retaillessen van Jochanan Bax (Bax Music)
 

Podcast: Retaillessen van Jochanan Bax (Bax Music)

 

In deze podcastaflevering spreken we met Jochanan Bax, oprichter en eigenaar van Bax Music.

In het decembernummer van RetailTrends:

 
Image
 
Primark
 
Image
 
Intergamma
 
Image
 
Open het magazine
 
Image
 

» Faillissement Mega World lijkt onafwendbaar

» Rituals bezorgt kerstcadeaus met fietskoeriers

» FNV wil supers dicht met kerst, slecht idee volgens Deen

» Jegen ziet ruimte voor meer HEMA-winkels

» WE-topman: 'Aan personeel besteed ik bovengemiddeld veel tijd'

Events save the date

Fans Love Brands - 8 april

Next Gen Retail in Berlijn - 22 april

The Eataly Experience - 3 juni

Stores That Wow - 10 juni

RetailTrends Live - 9 september

Changemakers in Retail - 7 oktober

What's Next in Retail Tech - 11 november

Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

E-mailadres - info@retailtrends.nl


Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.