Image
De Roemeense versaanpak van Ahold Delhaize
 

De Roemeense versaanpak van Ahold Delhaize

 

Ahold Delhaize heeft het maar druk met het vernieuwen van zijn supermarkten. Onlangs werd al bekend dat het Nederlands-Belgische concern miljoenen steekt in zijn Amerikaanse keten Giant, terwijl ook Albert Heijn volop experimenteert met vernieuwingen. Maar de supermarktreus vergeet ook zijn Roemeense formule Mega Image niet.

Het ervaringsgerichte retaillab van Visa
 

Het ervaringsgerichte retaillab van Visa

 

Hoe de toekomst van retail er precies uitziet, weet niemand. Maar erover speculeren, gebeurt volop. Betaalbedrijf Visa doet een duit in het zakje met zijn Retail Experience Lab, dat het samen met Spielfeld opende in hartje Berlijn. Deze video biedt een kijkje in het lab.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Zo groot is het gat tussen on- en offline retail
 

Zo groot is het gat tussen on- en offline retail

 

Hoewel de opkomst van e-commerce sommige retailers in de problemen brengt, is er nog altijd is er een enorme kloof tussen wat er online en offline wordt uitgegeven, in het voordeel van de fysieke winkels. Deze infographic brengt dat gat in kaart door de on- en offlinebusiness van retailreuzen als Walmart, Kroger en Target tegen elkaar af te zetten.

 

Advertorial

Smile levert 50Five dynamisch e-commerceplatform
 

Smile levert 50Five dynamisch e-commerceplatform

 

Expert in smart homes 50Five is de samenwerking aangegaan met e-commerce-platform Smile.

 
Image
 
 
Image
 
 
Facebook
 
Twitter
 
YouTube
 
LinkedIn
 

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.