Zo vestigt Louis Vuitton zich permanent in Rotterdam

Image
Rituals in de supermarkt: een logische of gevaarlijke zet?
 

Rituals in de supermarkt: een logische of gevaarlijke zet?

 

Door de coronacrisis moesten bijna alle 850 winkels en 2500 verkooppunten van Rituals de deuren sluiten. En de omzet kwam dus grotendeels stil te liggen. Wat moet je dan? Rituals besloot een klein deel van het assortiment via supermarkten te verkopen. In Nederland gaat het om zevenhonderd winkels van Albert Heijn en Jumbo. Een logische of een gevaarlijke zet?

De paus der parka's
 

De paus der parka's

 

Vraag: wie koopt er in godsnaam een peperdure parka die beschermt tegen temperaturen van -30 graden? Antwoord: miljoenen mensen in Noord-Amerika, Europa en Azië. Ook als het er bloedheet is. Het succes van Canada Goose en van zijn zéér eigenwijze ceo Dani Reiss.

Deze twintig vragen helpen bij het personaliseren van je website
 

Deze twintig vragen helpen bij het personaliseren van je website

 

Een website die perfect aansluit bij de wensen van elke individuele klant is nu misschien wel belangrijker dan ooit. Deze infographic van e-Spirit helpt je bij het personaliseren van je website.

Image

Met deze boetiek vestigt Louis Vuitton zich permanent in Rotterdam

Kort na de opening van een tweede filiaal in Amsterdam, is ook Rotterdam nu een Louis Vuitton-winkel rijker. De boetiek, gevestigd in de Bijenkorf, is het eerste permanente filiaal van het Franse luxehuis voor de Maasstad.  

 
Image
 

Service

Webinar: Hoe word je een post-corona succesverhaal?
 

Webinar: Hoe word je een post-corona succesverhaal?

 

Trendwatcher Cate Trotter weet het zeker: retailers die erin slagen goed te reageren op de huidige situatie zullen niet alleen overleven, maar ook succesvoller zijn als die achter de rug is. In haar webinar voor RetailTrends inspireert ze je om zelf een van die post-corona succesverhalen te worden.

Service

Podcast: Retaillessen van Piet en Arthur Feenstra (Only for Men)
 

Podcast: Retaillessen van Piet en Arthur Feenstra (Only for Men)

 

In deze podcastaflevering spreken we Piet en Arthur Feenstra. Vader en zoon, samen eigenaar van mannenmodeketen Only for Men. We hebben het over de kracht van hun samenwerking, de onderlinge botsingen en over de retaillessen die ze van elkaar hebben geleerd.

 
Image
 

In het aprilnummer van RetailTrends:

 
Image
 
House of Einstein
 
Image
 
De vrouw achter Amazon
 
Image
 
Open het magazine
 
Image
 
 
Image
 

» Jumbo zet reorganisatie door ondanks coronadrukte

» 'Transformatie winkelcentra nog urgenter door coronacrisis'

» Groothandels per 1 juni weer alleen voor pashouders

» SNS sluit alle geldautomaten bij Spar en HEMA

» Gucci sluit zich aan bij hervorming mode-industrie

Events save the date

Webinar: hoe word je een post-corona succesverhaal? - 28 mei

Webinar: De winkelruimte van straks - 2 juni

Webinar: Ontketen de aantrekkingskracht van je merk - 9 juni

Webinar: De post-corona experience economy - 16 juni

RetailTrends Live! - 10 september

Catch the Shopper - 14 september

Changemakers in Retail - 7 oktober

Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

E-mailadres - info@retailtrends.nl


Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.