Spraakopdrachten binden klanten in de retail

Image
Rituals, Takeaway en Jumbo over het succes van hun formule
 

Rituals, Takeaway en Jumbo over het succes van hun formule

 

Van een kleine onderneming een succesvol bedrijf maken. Dat is de gemeenschappelijke deler van de retailers die woensdag spraken op het evenement BusinessBoost Live. Soms is het een kwestie van een lange adem, soms komt er een beetje geluk bij kijken, maar feit blijft dat ze van succes kunnen spreken. Vijf inzichten van Rituals, Jumbo en Takeaway.

Amsterdenim over een sterke merkidentiteit: 'Het moet niet te perfect zijn'
 

Amsterdenim over een sterke merkidentiteit: 'Het moet niet te perfect zijn'

 

"Ik denk dat wij zo succesvol zijn omdat wij als merk een heel eigen identiteit hebben, uitstralen wie we zijn en heel veel plezier hebben in wat we doen", stelt Ewout Rameijer, directeur van Amsterdenim. In deze video vertelt Rameijer meer over zijn merkidentiteit en strategie.

Spraakopdrachten binden klanten in de retail
 

Spraakopdrachten binden klanten in de retail

 

Wat is de impact van spraaktechnologie in de retail. Een blog van Paul van Keeken, senior manager Experience Cloud Marketing bij Adobe.

Samenwerken met een micro-influencer? Zo ga je viral
 

Samenwerken met een micro-influencer? Zo ga je viral

 

Steeds meer bedrijven werken samen met micro-influencers om hun doelgroep te bereiken. Maar waarom zou je niet gaan voor een mega-influencer, met een nóg groter aantal volgers? En hoe haal je het maximale uit je samenwerking? One Productions legt het uit in deze infographic. 

RetailTrends 3: VanMoof, NA-KD, TikTok en retailinspiratie uit Antwerpen
 

RetailTrends 3: VanMoof, NA-KD, TikTok en retailinspiratie uit Antwerpen

 

In het maartnummer van RetailTrends een groot interview met VanMoof-broers Ties en Taco Carlier, alles over hoe je een 'global brand' wordt en de retaillessen van Elise Vanaudenhove (Bristol).

 
Image
 

Advertorial

Hoe je met digital signage klanten wint in je winkel 
 

Hoe je met digital signage klanten wint in je winkel 

 

Veel mensen bekijken aankopen online, maar 73% shopt uiteindelijk in store. Leer hoe je die klanten in je winkel overtuigt, met de hulp van technologie.

Advertorial

Vier manieren om bij te blijven in de retail branche
 

Vier manieren om bij te blijven in de retail branche

 

De verandering in koopgedrag van consumenten is en blijft een uitdaging voor de retail branche. Enerzijds komt er steeds meer kennis over het gedrag van de klanten en hoe je daar efficiënt op kan inspelen en aan de andere kant leveren die ontwikkelingen steeds meer manieren op om alle verschillende klantbehoeftes 24/7 te bedienen.

In het maartnummer van RetailTrends:

 
Image
 
TikTok
 
Image
 
Interview Bristol
 
Image
 
Open het magazine
 
Image
 
 
Image
 

» Onderzoek: voordeelacties leveren supermarkten (bijna) niets op

» Kruidvat-moeder opent kantoor in Leidsche Rijn Centrum

» Colruyt verkoopt kruiden uit zelfontwikkelde 'vertical farm'

» Hunkemöller zet verder in op personalisatie

» 'Metro in gesprek met Amerikaanse overnamekandidaat'

Events save the date

Next Gen Retail in Berlijn - 2&3 april

Catch the Shopper - 23 april 

Changemakers in Retail - 28 mei 

The Eataly Experience - 17 & 18 juni

Fans Love Brands - 23 juni

RetailTrends Live! - 10 september

What's Next in Retail Tech - 12 november 

 
Image
 
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

E-mailadres - info@retailtrends.nl


Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.